תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו גרנד-סניק
  • רנו סניק
  • רנו גרנד סניק חדש יושק ב-2014

    רנו גרנד-סניק

    רנו תחנוך במהלך השנה הבאה פס ייצור חדש בצפון צרפת, בו ייבנו הדגמים החדשים של הסניק, הגרנד סניק, הלגונה והאספאס.

    • 25-05-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הדור הבא של רנו סניק / גרנד סניק צפוי להופיע במהלך שנת 2014. ברנו הכריזו השבוע כי בכוונתם להשקיע כ-420 מיליון אירו במפעל הייצור שלהם בעיר דוואי שבצפון צרפת. ההשקעה מיועדת לבניית פס ייצור חדש עליו ייבנו חמישה דגמים עתידיים של רנו. שמותיהם של ארבעה מתוכם פורסמו כבר כעת - לגונה, אספאס, סניק וגרנד סניק. הדגם חמישי נותר בשלב זה בסימן שאלה.

    פס הייצור החדש ייבנה בשיטת "הזרימה האחידה" (Single-flow standard), או במילים אחרות - פס ייצור אחד עליו ייבנו כל חמשת הדגמים. ברנו מסבירים כי פס ייצור כזה יאפשר להם לשלוט בצורה טובה יותר על קצב הייצור של כל אחד מהדגמים ולעבור מייצור של דגם אחד לדגם אחר בזמן קצר מאוד. במסגרת ההשקעה ייבנו במפעל גם בתי יציקה חדשים, שימשו ליצירת חלקי פלסטיק ואלומיניום לרכבים שייבנו במפעל זה אך גם במפעלים אחרים.

    פס ייצור - רנו

    פס הייצור צפוי להתחיל לפעול במהלך השנה הבאה, אז גם יחל בהדרגה הייצור הסדרתי של הדגמים החדשים. הדגם הראשון שיעלה, ככל הנראה, על פס הייצור יהיה האספאס, מיניוואן גדול עם 7 מקומות ישיבה שמיוצר כמעט ללא שינויים מאז שנת 2002, אך לא זכה להצלחה רבה בשוק האירופאי. רנו הציגה בשנה שעברה מתיחת פנים לדגם, אך כעת אנחנו יודעים שזאת הייתה כנראה מתיחת פנים של סוף החיים. דגם נוסף של רנו לא זכה להצלחה רבה באירופה וקיבל גם הוא מתיחת פנים לאחרונה הוא הלגונה, שצפוי גם הוא לעלות במהרה על פס הייצור.

    אך שני הדגמים שיתפסו ככל הנראה את רוב הקיבולת של פס הייצור יהיו הסניק והגרנד סניק. המיניוואנים הקומפקטיים הללו של רנו זוכים להצלחה נאה באירופה (ולאחרונה אף בישראל). גם שני דגמים אלו עברו מתיחות פנים לאחרונה, שתי מתיחות פנים בשנה וחצי ליתר דיוק. הדור החדש שלהם צפוי להופיע רק לקראת סוף שנת 2014.

    רנו גרנד-סניק - מבחן דרך

    מחכים למיניוואן החדש של רנו? קבלו עוד היום הצעות אטרקטיביות מהמומחים של CarsForum.

    רנו גרנד סניק

    dddd