תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי ספייס סטאר
  • מיצובישי אטראז'
  • מיצובישי ספייס סטאר סדאן – פרטים ראשונים

    מיצובישי ספייס סטאר

    מיצובישי חושפת תמונה רשמית ראשונה של הספייס-סטאר סדאן, שתיכנס לייצור סדרתי במהלך יולי הקרוב וככל הנראה תגיע גם לישראל.

    • 22-05-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    כחודש לאחר שנחשף דגם הקונספט G4 סדאן, חושפת מיצובישי תמונה ראשונה של הספייס סטאר סדאן בגרסת הייצור הסדרתי. מיצובישי ספייס סטאר, הקומפקטית הגלובאלית החדשה של מיצובישי, הוצגה לראשונה לפני כשנה וחצי, בתחילה בעבור השוק התאילנדי בלבד ומאוחר יותר גם בעבור השוק האירופאי. גם אלינו אמורה להגיע בקרוב הספייס-סטאר, אם כי בשלב זה צפויה להגיע ארצה גרסת ההאצ'בק בלבד. גרסת הסדאן תגיע רק בשלב מאוחר יותר, ככל הנראה רק בתחילת השנה הבאה.

    מיצובישי ספייס סטאר סדאן

    מיצובישי ספייס סטאר סדאן (או אטרז' Attrage) מבוססת על הפלטפורמה של גרסת ההאצ'בק ותוצע ככל הנראה עם מבחר מנועים דומה. המנוע העיקרי יהיה כנראה מנוע ה-1.2 ליטר MIVEC החדש של היצרנית, בהספק של 80 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-10 קג"מ. הוא ישודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה (CVT). בזכות משקל עצמי נמוך ותכנון אווירודינמי מתקדם, תציג המכונית צריכת דלק נמוכה מאוד של כ-22 קילומטרים לליטר בממוצע.

    המפרט הטכני של הרכב לא פורסם בשלב זה אך במיצובישי מבטיחים שמאחורי העיצוב המיושן מסתתרת מכונית מהונדסת ומתקדמת. במיצובישי מבטיחים כי למרות ממדיה הקומפקטיים תציע המכונית מרווח פנים "מהנדיבים בקטגוריה" וכי שלדת ה-RISE קלת המשקל שלה תהפוך את המכונית לזריזה ומהנה לנהיגה, למרות נפח המנוע הצנוע.

    המכונית תיוצר בתאילנד, במפעל חדש שבהקמתו השקיעה מיצובישי למעלה מ-5 מיליארד באהט והוא צפוי לייצר למעלה מ-100 אלף מכוניות בשנה. בארץ צפויה מיצובישי ספייס סטאר סדאן להתחרות בקטגוריה צפופה מאוד, הכוללת בין השאר את קיה ריו סדאן ואת שברולט סוניק סדאן.

    מיצובישי ספייס סטאר סדאן

    dddd