תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה פריוס פלוס
  • טויוטה פריוס פלוס מגיע לישראל

    טויוטה פריוס פלוס

    טויוטה משיקה בישראל מיניוואן 7 מקומות היברידי ראשון - טויוטה פריוס פלוס. מחירו יעמוד על כ-176 אלף ש"ח.

    • 19-05-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    טויוטה פריוס פלוס, המיניוואן ההיברידי הראשון מסוגו בעולם, מגיע בימים אלו לישראל. הפריוס פלוס הוא חלק ממערך הדגמים ההיברידיים של היצרנית, שמתחיל במכוניות עירוניות קטנות כדוגמת היאריס ההיברידית ונגמר במכוניות סדאן גדולות ויוקרתיות שמשווקות תחת חברת הבת לקסוס. פריוס פלוס, שמשווק תחת השם פריוס אלפא ביפאן או פריוס V בארצות הברית, נחשף לראשונה בתחילת 2011. תחילה שווק ביפאן בלבד, לאחר מכאן הגיע לארצות הברית ולאירופה. אלינו הוא מגיע רק כעת, כשנה לאחר שהחל שיווקו הסדיר באירופה. בהמשך השנה צפויה טויוטה להשיק דגמים היברידיים נוספים בישראל, ביניהם גם טויוטה קאמרי ההיברידית.

    טויוטה פריוס פלוס

    טויוטה פריוס פלוס מבוסס על הפלטפורמה של הפריוס הרגילה, שבסיס הגלגלים שלה והסרח האחורי שלה הוגדלו כדי לפנות מקום לשבעה נוסעים. אורכו הכללי הוא 461.5 סנטימטרים, רוחבו 177.5 סנטימטרים, גובהו 157.5 סנטימטרים ובסיס הגלגלים שלו הוא באורך של 278 סנטימטרים. לרכב תא מטען בנפח צנוע של 232 ליטרים כשכל שבעת המושבים פתוחים אך הוא גדל עד ל-1,750 ליטרים לאחר קיפול כל המושבים.

    המפרט הטכני מבוסס על יחידת ההנעה ההיברידית המוכרת של היצרנית, המוצעת גם באוריס ההיברידית ובפריוס. מערכת זו כוללת מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר בהספק מרבי של 99 כוחות סוס וכן מנוע עזר חשמלי בהספק של 82 כוחות סוס. יחד הם מפיקים הספק משולב של 136 כוחות סוס ומספקים צריכת דלק ממוצעת של כ-24.4 קילומטרים לליטר.

    טויוטה פריוס פלוס - מפרט טכני להורדה

    רמת האבזור הבטיחותי של טויוטה פריוס פלוס כוללת 7 כריות אוויר, בקרת יציבות, ניתוק כרית אוויר קדמית, עיגוני ISOFIX למושבי בטיחות וחיווי על אי חגורת חגורות בטיחות לכל המושבים. האבזור החיצוני כולל תאורת DRL מבוססת LED, פנסי LED אחוריים, חישוקי סגסוגת וספוילר אחורי. עוד כוללת רשימת האבזור גם מערכת התנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה מקורית (Toyota Touch), דיבורית בלוטות', בקרת שיוט ושקע כוח (12V) בתא המטען.

    מחירה של טויוטה פריוס פלוס יעמוד על 175,900 ₪.

    מחפשים מיניוואן חסכוני? קבלו הצעות אטרקטיביות ללא התחייבות מהמומחים של CarsForum.

    טויוטה פריוס פלוס

    dddd