תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה פרו סיד
  • קיה פרו סיד החדשה מגיעה לישראל

    קיה פרו סיד

    קיה פרו סיד, גרסת ה-3 דלתות של הסיד, תגיע בקרוב לישראל. תשווק עם אותו מנוע ה-1.6 ליטר 135 כ"ס של גרסת ההאצ'בק, אך עם עיצוב ספורטיבי ונאה יותר.

    • 09-05-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    טלקאר, יבואנית קיה לישראל, תשיק במהלך החודש הקרוב את קיה פרו סיד החדשה בישראל. הפרו-סיד, גרסת ה-3 דלתות הנאה והספורטיבית של הסיד החדשה, תהיה החוליה השלישית של הדגם שמושקת בישראל, לצד דגמי ההאצ'בק (5 דלתות) והסטיישן שהושקו בארץ בשבוע שעבר. הפרו-סיד היא למעשה גרסה מעוצבת יותר של הסיד עם גג נמוך יותר וקורת B שהועתקה לאחור, אך אינה גרסה הביצועים הספורטיבית של הדגם. גרסת הפרו סיד GT הספורטיבית, הכוללת מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין בהספק של 204 כוחות סוס, נחשפה רק בתחילת השנה הנוכחית ובטלקאר בוחנים בימים אלו את האפשרות לייבאה ארצה.

    קיה פרו סיד החדשה

    קיה פרו סיד החדשה תצויד במנוע ה-1.6 ליטר הזרקה ישירה (GDI) החדש, שהספקו המרבי 135 כוחות סוס. הוא ישודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת המצמדים (DCT) עם שישה הילוכים ויחד הם יזניקו את הרכב מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות. צריכת הדלק הממוצעת דומה לזאת של דגם ההאצ'בק ועומדת על כ-16.4 קילומטרים לליטר.

    רמת האבזור של הפרו סיד תהיה גבוהה מרמת האבזור של דגם האצ'בק EX. בדומה לרמת האבזור EX היא תשווק עם 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות', תאורת DRL מבוססת LED, תאורה עוקפת פניה ומערכת ה-Flex Steer המאפשרת שליטה על תגבור הגה הכוח.

    בנוסף לאלו תשווק קיה פרו סיד החדשה גם עם ריפודי עור מקוריים, חבילת ספויילרים חיצוניים, חלונות אחוריים כהים, חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש', דוושות אלומיניום, חיישני רוורס מקוריים וחיישן להפעלה אוטומטית של האורות והמגבים.

    מחירו של הדגם יעמוד על 135,900 ₪.

    קיה פרו סיד החדשה

    dddd