תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן טיגואן
  • פולקסווגן טיגואן בגרסת 1.4TSI

    פולקסווגן טיגואן

    צ'מפיון מוטורס משיקה גרסת בסיס חדשה לרכב הפנאי פולקסווגן טיגואן. תצויד במנוע 1.4TSI בהספק של 150 כ"ס ומחירה יעמוד על 185 אלף ש"ח.

    • 30-04-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרסת כניסה חדשה של פולקסווגן טיגואן מצטרפת בימים אלו להיצע הדגמים של המותג. בחטיבת פולקסווגן של צ'מפיון מוטורס יחלו לשווק בימים הקרובים את גרסת ה-1.4 ליטר TSI של הטיגואן, שתצטרף אל גרסת ה-2 ליטר TSI ששווקה עד כה. גרסת הכניסה החדשה, שתצויד במערכת הנעה קדמית בלבד ותשווק ברמת האבזור Trendline תוצע במחיר התחלתי של 185 אלף ₪, כ-30 אלף ₪ פחות ממחירה של גרסת ה-2 ליטר שנמכרה עד כה.

    פולקסווגן טיגואן

    פולקסווגן טיגואן 1.4TSI מצויד במנוע שהספקו המרבי 150 כוחות סוס המשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) עם שישה הילוכים ולמערכת הנעה קדמית. בזכות שימוש במערכות Start&Stop ובלימה רגרנטיבית, לרכב צריכת דלק נמוכה יחסית של כ-15.8 קילומטרים לליטר בממוצע על פי נתוני היצרן. המהירות המרבית היא 193 קמ"ש והזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך כ-9.3 שניות.

    רמת האבזור Trendline של פולקסווגן טיגואן כוללת 6 כריות אוויר, נעילת דיפרנציאל אלקטרוני (EDL), מתג לניתוק כרית האוויר בצד הנוסע ובקרת יציבות משולבת עם בקרת משיכה. שאר פריטי האבזור כוללים בלם יד חשמלי עם Auto Hold, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, חישוקי סגסוגת 16 אינטש', פנסי ערפל קדמיים, מערכת שמע מקורית, בקרת שיוט והגה מצופה עור.

    מתעניינים בטיגואן החדש? בואו לקבל הצעות אטרקטיביות ללא התחייבות מצוות המומחים של CarsForum

    פולקסווגן טיגואן

    dddd