תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • MG
  • MG 3
  • MG3 – נחשפה הגרסה האירופאית

    MG 3

    הצצה ראשונה אל הגרסה האירופאית של MG3, שצפויה להגיע ארצה עוד השנה. תקבל מנוע 1.5 ליטר עם גיר ידני ועיצוב מעודכן.

    • 20-04-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הצצה ראשונה אל MG3 בגרסתה האירופאית, כחצי שנה לפני השקתה הרשמית באירופה. ב-MG, יצרנית הרכב הבריטית שנרכשה על ידי יצרנית הרכב הסינית SAIC, להוטים להיות חוד החנית של תעשיית הרכב הסינית בשוק האירופאי. לאחר כמה ניסיונות די מהוססים באירופה, הכוללים בין השאר את MG350 ואת MG550 ששווקו בישראל ואת MG6 ששווקה בבריטניה בלבד, מציגה MG סופר מיני מודרנית למראה ומבטיחה - "נפנה ללקוחות אירופאים צעירים שמחפשים מכונית שכיף לנהוג בה".

    MG3

    MG3 מבוססת על מכונית קונספט שהוצגה לראשונה לפני כשנתיים ושמה היה MG זירו. מידותיו של הדגם האירופאי לא פורסמו אך כלל הנראה אלו יהיו דומים מאוד לאלו של הדגם הסיני, עם אורך כולל של 4 מטרים, רוחב של 173 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 252 סנטימטרים. מידות אלו צפויות למקם אותה ברף העליון של סגמנט הסופר-מיני, כשהיא גדולה מיונדאי i20 אך קצרה במעט מפיאט גרנדה-פונטו. ב-MG מבטיחים תא נוסעים שעוצב מחדש על מנת ליצור תחושה אוורירית יותר בתא הנוסעים ומרווח פנים משופר. העיצוב החיצוני דומה בסך הכל לזה של הדגם הסיני אך מציג כמה עדכונים קלים הכוללים בעיקר גריל קדמי בעיצוב ספורטיבי יותר, דיפיוזר אחורי חדש וסופית מרובעת לצינור הפליטה.

    המפרט הטכני צפוי לכלול את מנוע ה-1.5 ליטר בנזין שמשווק בארץ גם ב-MG350, בהספק דומה של 105 כוחות סוס אך בשידוך לתיבת הילוכים ידנית בלבד. על פי נתוני היצרן, עם שילוב זה יצרוך הרכב כ-16.5 קילומטרים לליטר בממוצע ויגיע למהירות מרבית של 182 קמ"ש. עוד כולל הרכב מערך מתלים שכויל במיוחד בעבור הנהגים באירופה, במסגרת ניסויי דרך שערך היצרן באירופה (ניסויים שאף נחשפו כאן בעבר).

    שיווקה של MG3 באירופה צפוי להתחיל לקראת סוף השנה. הרכב ייוצר בבריטניה תוך שימוש במכלולים שייוצרו בסין. הרכב צפוי להגיע גם לישראל מיד לאחר מכן. בשנתיים האחרונות משקיעה לובינסקי, יבואנית MG לישראל, מאמצים רבים בהחדרה של מותג הרכב MG לישראל מתוך ציפייה כי היצרן ישיק בשנים הקרובות מגוון רחב יותר של דגמים המיועדים לשוק האירופאי והישראלי. למרות ניסיונות של יבואניות רכב נוספות להשיק כאן רכבים מתוצרת סין, בינתיים נופל רוב נטל ההוכחה על לובינסקי שכן היבואנית הנוספת שמשווקת כאן רכבים סיניים במספרים גדולים, חברת המזרח, מתמקדת בעיקר בטנדר גרייט וול סטיד ורק לאחרונה החלה לשווק כאן (על אש קטנה מאוד) את גרייטוול C10 הקומפקטית.

    MG3

    dddd