תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט מאליבו
  • שברולט מאליבו החדשה (2013) בישראל

    שברולט מאליבו

    החל שיווקה של שברולט מאליבו החדשה בישראל. תוצע עם מנוע 2 ליטר טורבו (259 כ"ס) במחיר של 175 אלף ש"ח.

    • 10-04-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    לאחר תקופת המתנה ארוכה נוחתת בימים אלו בישראל ישראל שברולט מאליבו החדשה. בחברת UMI, יבואנית שברולט לישראל, הודיעו אמש כי יחלו בימים הקרובים בשיווקה הסדיר של המכונית, כשנתיים לאחר שנחשפה לראשונה בתערוכת הרכב של ניו-יורק בתחילת 2011. המאליבו החדשה היא מכונית חדשה לחלוטין, שתוכננה על בסיס פלטפורמה חדשה (המשמשת גם את אופל אינסיגניה), כשחלקה האחורי מעוצב בהשראת הקאמרו החדשה וחלקה הקדמי בהשראת דגמי שברולט הגלובאליים.

    שברולט מאליבו החדשה

    לישראל תגיע בשלב זה המאליבו כשהיא מצוידת במנוע בנזין אחד בלבד - 2 ליטר טורבו בהספק מרבי של 259 כוחות סוס. הוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים הכוללת גם מצב תפעול ידני. נתון הביצועים מדבר על זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.3 שניות בלבד והמהירות המרבית היא 250 קמ"ש. צריכת הדלק, על פי התקן האמריקאי (EPA), נעה בין 8.9 ל-12.8 קילומטרים לליטר.

    רשימת האבזור איתה תוצע שברולט מאליבו החדשה נדיבה מאוד. האבזור הבטיחותי כולל בין השאר 10 כריות אוויר, בקרת יציבות, עיגוני ISOFIX ובקרה על לחץ האוויר בגלגלים. אבזור הנוחות כולל מערכת בקרת אקלים מפוצלת, התנעה ללא מפתח, חישוקי סגסוגת 18 אינטש', מערכת בקרת שיוט, הפעלה אוטומטית לפנסים, גלגל הגה מצופה עור וכיוון חשמלי למושב הנהג. כמו כן יוצע הרכב עם מערכת שמע מקורית מסדרת Chevrolet MyLINK הכוללת מסך מגע בגודל 7 אינטש', שליטה מההגה, חיבור USB ו-6 רמקולים.

    מחירה של שברולט מאליבו החדשה יעמוד על 174,900 ₪. לדברי גלית עיני, סמנכ"לית השיווק של UMI, המשלוח הראשון של הרכבים נמכר עוד בטרם החל השיווק הרשמי של הדגם.

    מתעניינים במאליבו החדשה? הירשמו עכשיו ובואו לשמוע מה יש למומחים של CarsForum להגיד עליה.

    שברולט מאליבו החדשה

    dddd