תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט קרוז האצ'בק
  • שברולט קרוז האצ'בק וסטיישן בישראל

    שברולט קרוז האצ'בק

    שברולט קרוז האצ'בק וסטיישן מגיעות לישראל. מחירה של ההאצ'בק יחל ב-125 אלף ש"ח ומחירה של הסטיישן יחל ב-128 אלף ש"ח.

    • 08-04-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    שברולט קרוז האצ'בק וסטיישן מגיעות לישראל. כפי שסיפרנו לכם לפני כחודשיים בחברת UMI, יבואנית שברולט לישראל, מתחילים לשווק בימים אלו את גרסאות ה-5 דלתות של הקרוז - האצ'בק וסטיישן. שיווקן של גרסאות אלו הוא חלק מהמהלך שעושה בימים אלו היבואנית, הכולל פניה אל הלקוח הפרטי תוך הצעת מחירים תחרותיים יותר ורמות אבזור גבוהות יותר. גרסאות ההאצ'בק והסטיישן החדשות ישלימו את דגמי 2013 המחודשים של הקרוז, ששיווקם החל כבר בתחילת השנה, וינסו להרחיב את אחיזתה של הקרוז בסגמנט רכבי הסטיישן שצמח משמעותית בשנה שעברה.

    שברולט קרוז האצ'בק

    שברולט קרוז האצ'בק תשווק בישראל עם מנוע ה-1.6 ליטר המשודרג שמוצע גם בקרוז סדאן (4 דלתות). למנוע זה הספק מרבי של 124 כוחות סוס והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים. לדגם צריכת דלק ממוצעת של 14.3 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן והוא ברמת זיהום אוויר דרגה 6 לפי תקנות אוויר נקי. לרכב אורך כללי 451 סנטימטרים, כ-8 סנטימטרים פחות מדגם הסדאן 4 דלתות. נפח תא המטען עומד 413 ליטרים, קצת פחות מגרסת הסדאן (מינוס 37 ליטרים).

    שברולט קרוז האצ'בק תוצע ברמת אבזור אחת - פלטינום. רמת אבזור זו כוללת 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, עיגוני ISOFIX וניתוק כרית אוויר קדמית בצד הנוסע. אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת בקרת שיוט, מזגן רגיל, מערכת מולטימדיה Chevrolet MyLINK, פנסי ערפל וחלון גג.

    מחירה של גרסת ההאצ'בק יעמוד על כ-125 אלף ₪.

    שברולט קרוז האצ'בק - מפרט טכני להורדה

    שברולט קרוז האצ'בק

    בנוסף תחל היבואנית לשווק את שברולט קרוז סטיישן. לגרסת הסטיישן אורך כללי של 468 סנטימטרים - יותר מגרסאות הסדאן וההאצ'בק. גם נפח תא המטען שלה הוא הגדול ביותר והוא עומד על כ-500 ליטרים. גרסת הסטיישן תשווק בארץ עם מנוע בנפח 1.8 ליטר שהספקו המרבי 140 כוחות סוס המשודך גם הוא לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. צריכת הדלק הממוצעת זהה לזאת של דגם ההאצ'בק ועומדת על 14.3 קילומטרים לליטר.

    רמת האבזור של גרסת הסטיישן זהה לזו של גרסת ההאצ'בק, בתוספת של פסי גגון ומערכת בקרת אקלים דיגיטלית. מחירו של הדגם יעמוד על 128 אלף ₪.

    מתעניין ברכישת קרוז האצ'בק? בוא לקבל ייעוץ חינם מהמומחים של CarsForum.

    שברולט קרוז סטיישן

    dddd