תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי ix-35
  • יונדאי ix-35 2013 – גרסת בסיס חדשה במחיר מוזל

    יונדאי ix-35

    גרסת הבסיס החדשה של יונדאי ix-35 תוצע עם אבזור מופחת ותג מחיר נמוך מתמיד - 150 אלף ש"ח בלבד.

    • 07-04-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מחיריהם של רכבי הפנאים הקומפקטיים ממשיכים לרדת, הפעם עם הצגת גרסת בסיס חדשה של יונדאי ix-35. קטגוריית רכבי הפנאי הבינוניים (קומפקטיים) נחשבת לאחת מהקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי, כשהיא משתלטת בשנים האחרונות על נתח השוק שהיה שייך בעבר לקטגוריית המשפחתיות הגדולות (מכוניות מנהלים). עד כה נעו מחירי הרכבים בקטגוריה סביב הסכום של 160 אלף ₪, עם מעט מאוד חריגות כלפי מטה ומספר גדול יותר של חריגות כלפי מעלה. הראשונה ששברה את מחסום המחיר הייתה קרסו מוטורס, שהציגה בסוף השנה שעברה גרסה ידנית מוזלת של ניסאן קשקאי. כעת מצטרפת אליה גם כלמוביל, עם גרסה מוזלת ל-ix-35 המצליח.

    יונדאי ix-35 2013 - מתיחת פנים לדגם

    יונדאי ix35 2013

    יונדאי ix-35 Prime edition יוצע עם אותו המפרט הטכני שהוצע עד כה הכולל מנוע בנזין בנפח 2 ליטרים שהספקו המרבי 163 כוחות סוס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים. מערכת ההנעה קדמית וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 11.5 קילומטרים לליטר.

    ההבדל בין הדגמים הוא ברשימת האבזור. גרסת הבסיס החדשה תשווק ללא חישוקי סגסוגת, פנסי ערפל קדמיים ופסי קישוט בצד. את מערכת המולטימדיה המקורית תחליף מערכת פשוטה יותר הכוללת חיבורי USB ו-AUX. אין שינוי במפרט הבטיחות וזה ימשיך לכלול 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, עיגוני ISOFIX ומערכות עזר למניעת דרדור בעלייה ובקרת ירידה במורד.

    מחירו של הדגם יעמוד על 149,900 ₪, כ-15 אלף ₪ פחות מהגרסה הזולה ביותר ששווקה בארץ עד כה.

    לתיאום נסיעת מבחן והצעת מחיר לדגם החדש - לחץ כאן!

    יונדאי ix-35

    dddd