תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ביואיק
  • ביואיק לה קרוס
  • ביואיק לה קרוס 2013 – מתיחת פנים

    ביואיק לה קרוס

    ביואיק לה קרוס מקבלת מתיחת פנים קלילה, במסגרתה שודרג תא הנוסעים והיצע מערכות הבטיחות.

    • 26-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    בזמן שאנחנו חגגנו את ערב חג הפסח נחשפה בני-יורק ביואיק לה קרוס 2013 מתוחת הפנים. הדור הנוכחי והשני במספר של הלה-קרוס נמכר ללא שינויים משמעותיים מאז שנת 2010, למעט שינוי קל בהיצע המנועים שבוצע במהלך שנת 2012. גם מתיחת הפנים הנוכחית אינה משמעותית מהבחינה המכאנית וכוללת בעיקר שינויים קוסמטיים ותוספות לרשימת האבזור האופציונאלי שבשלב זה עדיין לא ברור אם ישווקו גם בישראל.

    ביואיק לה קרוס 2013

    ביואיק לה קרוס 2013 מציגה שינויים קלים בעיצוב החיצוני. שינויים אלו כוללים בין השאר גריל קדמי בעיצוב שונה במעט, פנסי חזית שמשלבים גם תאורת LED, פגוש קדמי חדש וחישוקי סגסוגת בעיצוב שונה. בחלק האחורי של הרכב ניתן להבחין בשינוי קל ליחידות התאורה, שמבוססת כעת על תאורת LED ולא על נורות רגילות.

    בתוך תא הנוסעים השינויים גדולים מעט יותר. הלה קרוס 2013 מציגה תא נוסעים בעיצוב חדש, מודרני ומאובזר יותר. השינוי העיקרי הוא בקונסולה המרכזית, שמקבלת מסך מגע חדש שמרכז לתוכו חלק ניכר מכפתורי השליטה. מסך מגע משלב בתוכו גם את מערכת המולטימדיה החדשה של ביואיק, מערכת ה-InteliLink infotainment system. בתוך תא הנוסעים חודש גם לוח השעונים (שמבוסס כעת על מסך LCD צבעוני), המושבים שודרגו, איכות החומרים שודרגה והנדסת האנוש שופרה.

    ביואיק לה קרוס 2013

    תוספת חשובה נוספת שמקבלת ביואיק לה קרוס 2013 היא בנושא עזרי הבטיחות. הרכב יוצע כעת עם רשימה ארוכה יותר של מערכות בטיחות אופציונליות הכוללת בין היתר התראה על עצמים בשטחים המתים, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית מלאה, מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה והתראה מפני תנועה חוצה מאחור. ההתראה על הסכנות תתבצע גם דרך רטט במושב הנהג שיבוצע בכיוון ממנו מגיעה הסכנה.

    המפרט הטכני נותר ללא שינוי מהותי והלה-קרוס תוצע עם אותם המנועים ותיבות ההילוכים. אלינו הגיע עד כה הדגם המצויד במנוע ה-3.6 ליטרים V6 (בהספק של 303 כוחות סוס) אך בארצות הברית מוצע גם דגם חלש יותר המצויד במערכת סמי-היברידית ובמנוע בנפח 2.4 ליטרים (בהספק של 182 כוחות סוס).

    ביואיק לה קרוס 2013

    dddd