תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיני
  • מיני פייסמן
  • מיני פייסמן בישראל. מחיר החל מ-189 אלף ₪

    מיני פייסמן

    מותג הרכב מיני משיק בישראל את הפייסמן - גרסת ההאצ'בק 3 דלתות של רכב הפנאי קאנטרימן. מחיר החל מ-189 אלף ש"ח.

    • 20-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    רכב הפנאי קופה הקומפקטי מיני פייסמן הושק היום בישראל. ברק כהן, מנהל חטיבת מיני בדלק מוטורס, הודיע היום במסיבת עיתונאים שנערכה בתל-אביב על השקתו של הדגם בישראל במבחר של שלוש גרסאות ובמחיר שיחל ב-189 אלף ₪. הפייסמן, גרסת הקופה (3 דלתות) של הקאנטרימן, נחשפה לראשונה בחודש ספטמבר האחרון בתערוכת הרכב של פריז. הפייסמן מציע ממדים דומים לאלו של הקאנטרימן עם אורך כללי קצר במעט וגובה נמוך יותר, שאמורים להעניק עיצוב והתנהגות כביש ספורטיביים יותר.

    הפייסמן הוא הדגם השביעי שמשיקה מיני בישראל בשנה האחרונה, לאחר בשנים שעברו שיווקה קמור מוטורס (היבואנית הקודמת של מיני לישראל) דגם אחד בלבד. הגדלת היצע הדגמים, ביחד עם השקת גרסת בסיס חדשה של המיני במחיר מוזל (one), תרמו לדברי ברק לעלייה של כ-40 אחוזים בהיקף המכירות של המותג בישראל בשנה האחרונה. לדבריו ברק לקאנטרימן, וכעת גם לפייסמן, חלק ניכר בהצלחת המותג בישראל ובעולם.

    מיני פייסמן

    מיני פייסמן יוצע בישראל עם מבחר של שני מנועי בנזין בנפח 1.6 ליטר. לדגם הקופר מנוע אטמוספרי בהספק מרבי של 122 כוחות סוס שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. לדגם הקופר S מנוע מוגדש בהספק מרבי של 184 כוחות סוס שישודך גם הוא לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים.
    בנוסף תוצע בישראל גם גרסת הקופר S ALL4, שמצוידת במערכת הנעה כפולה ובמנוע בגרסת ה-184 כוחות סוס.

    הפייסמן יוצע בישראל בשתי רמות אבזור. רמת האבזור הבסיסית Pepper כוללת 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX, בקרת אקלים וחישוקי סגסוגת 16 אינטש' (17 אינטש' בדגמי ה-S). רמת האבזור Chili כוללת בנוסף לכל אלו גם פנסי קסנון וחישוקי 17 אינטש' (18 אינטש' בדגמי ה-S).

    מחירה של מיני פייסמן יחל ב-189 אלף ₪ לדגמי הקופר. מחירם של דגמי ה-S יחל ב-229 אלף ₪ בעוד דגמי ההנעה הכפולה יחלו ב-244 אלף ₪.

    מיני פייסמן - מפרט טכני

    מיני פייסמן

    dddd