תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו סדרה 3 סדאן
  • במוו סדרה 3 היברידית בישראל

    במוו סדרה 3 סדאן

    ההיברידית הראשונה של במוו מגיעה ארצה. סדרה 3 היברידית תחל בקרוב את שיווקה בישראל, מחיר החל מ-390 אלף ש"ח.

    • 20-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    במוו סדרה 3 היבירידית מגיעה לישראל. במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ד') בתל-אביב חשף ברק כהן, מנהל חטיבת במוו ומיני בדלק מוטורס, כי בכוונת החברה להשיק בקרוב את הבמוו ההיברידית הראשונה בישראל, ה-3 ActiveHybrid. בהמשך השנה צפויה היבואנית להרחיב את היצע הדגמים ההיברידיים שלה בישראל ולהשיק כאן גם את הגרסאות ההיברידיות של במוו סדרה 5 וסדרה 7.

    במוו סדרה 3 היברידית

    במוו סדרה 3 היברידית מצוידת במנוע בנזין מוגדש בנפח 3 ליטרים שהספקו 306 כוחות סוס ובמנוע עזר חשמלי בהספק של 55 כוחות סוס המותקן בתוך תיבת ההילוכים האוטומטית (8 הילוכים). ההספק המשולב של מערכת ההנעה עומד על 340 כוחות סוס שעוברים אל צמד הגלגלים האחוריים. הביצועים טובים משל גרסת ה-335i הבכירה. זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך כ-5.3 שניות (לעומת 5.5 שניות בדגם ה-335i) אך צריכת זהה לזו של דגם ה-316i הבסיסי ועומדת על כ-17 קילומטרים לליטר בממוצע.

    ל-3 ההיברידית יכולת נסיעה במצב חשמלי טהור לטווח מוגבל של 4 קילומטרים ובמהירות מרבית של 60 קמ"ש. בזמן שיוט במהירויות של עד 160 קמ"ש, ייכבה מנוע הבנזין לפרקים והרכב יעבור להנעה חשמלית בהתאם למצב המצברים ולתוואי הנסיעה. המצברים של מערכת ההנעה ההיברידית גוזלים כ-90 ליטרים מנפח תא המטען ושוקלים כ-135 קילוגרמים נוספים.

    במוו סדרה 3 היברידית

    במוו סדרה 3 היברידית תשווק בישראל ברמת גימור אחת, Luxury, הזהה לזאת של גרסת הבנזין. רמת אבזור זו כוללת 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX, מערכת בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, התנעה ללא מפתח ומערכת שמע עם דיבורית בלוטות'. בנוסף תוצע הגרסה ההיברידית עם חישוקי סגסוגת 18 אינטש' ייחודים, פנסי קסנון וכיוון חשמלי למושבים הקדמיים.

    מחירה של ה-3 ההיברידית יעמוד על 390 אלף ₪ ושיווקה יחל בימים הקרובים.

    במוו סדרה 3 היברידית

    dddd