תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סאנגיונג
  • סאנגיונג רודיוס
  • סאנגיונג רודיוס
  • סאנגיונג רודיוס החדש – פרטים נוספים

    סאנגיונג רודיוס

    הצצה נוספת אל סאנגיונג רודיוס החדש, שמושק בימים אלו באירופה ועתיד להגיע ארצה ברבעון השני של השנה.

    • 17-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    סאנגיונג רודיוס החדש, מתיחת פנים משמעותית שעובר הדגם הוותיק, נחשף לאחרונה ועתיד להגיע ארצה במהלך החודשים הקרובים. הדור החדש של הרודיוס פותח במשך שנתיים וחצי ועבר מקצה שיפורים נרחב כאשר השיפור הבולט ביותר הוא כמובן בנושא העיצוב החיצוני. הדור הקודם לא היה נאה במיוחד (בלשון המעטה) אך כעת מציגה סאנגיונג עיצוב חדש כמעט לחלוטין וחלק אחורי עם יחידות תאורה שגרתיות מעט יותר.

    המידות החיצוניות של סאנגיונג רודיוס החדש דומות להפליא לאלו של הדור הקודם. האורך הכללי צמח בסנטימטר ועומד כעת על 513 סנטימטרים, הרוחב הכללי ל-191 סנטימטרים ובסיס הגלגלים ארוך במיוחד ועומד על 300 סנטימטרים מקצה לקצה. המידות הנדיבות הללו, שהופכות את הרודיוס לאחד מהמיניוואנים המרווחים ביותר שבשיווק סדרתי, יאפשרו לסאנגיונג להציע אותו בגרסאות 7,9 ואף 11 מושבים. כל המושבים מתקפלים ליצירת תא מטען שטוח כמעט לחלוטין, אז גודל נפח תא המטען ל-3,240 ליטרים.

    סאנגיונג רודיוס החדש

    המפרט הטכני של הרודיוס החדש יכלול מנוע אחד - טורבו-דיזל חדש בנפח 2 ליטרים ובהספק מרבי של 155 כוחות סוס (מומנט מרבי כ-37 קג"מ). המנוע זה ישודך לתיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) או אוטומטית (5 הילוכים, מתוצרת מרצדס). כמו כן תוצע כאופציה בחלק מהמדינות גם מערכת הנעה כפולה.

    תא הנוסעים של סאנגיונג רודיוס החדש צפוי להציג שדרוג משמעותי לאיכות החומרים, לעיצוב ולהנדסת האנוש. תא הנוסעים יציע מושבים חדשים, לוח השעונים המותקן במרכז הקונסולה עוצב מחדש, מערכת השמע המיושנת הוחלפה במערכת עם מסך מגע צבעוני (7 אינטש') ועוד. הרודיוס זוכה גם לשדרוגים במפרט הבטיחותי ויוצע כעת עם 4 כריות אוויר (2 בלבד בדגם הקודם), מערכת בקרת יציבות (ESP), בקרת משיכה וחלוקת עוצמת הבלימה (BAS). עוד כוללת רשימת האבזור דיבורית בלוטות', מערכת בקרת שיוט, חישוקי סגסוגת 16 אינטש', מסילות גג ושמשות אחוריות כהות.

    סאנגיונג רודיוס החדש צפוי להגיע לישראל כבר במהלך החודשים הקרובים כאשר מחירו הסופי טרם נקבע.

    dddd