תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו לוגאן
  • רנו לוגאן
  • רנו לוגאן MCV החדש בחשיפה ראשונה

    רנו לוגאן

    גרסת ה-MCV (סטיישן) של רנו לוגאן החדש נחשפת לראשונה - גדולה, חסכונית ובטיחותית מקודמתה שנמכרה כאן בישראל.

    • 10-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    בסוף השנה שעברה נחשפה לראשונה גרסת הסדאן של רנו לוגאן החדשה. כעת, מגיעה רנו לתערוכת הרכב של ג'נבה עם גרסת ה-MCV (סטיישן) של הלוגאן שנמצאת רגע לפני שיווק סדרתי. באירופה משווקת הלוגאן תחת שם המותג דאצ'יה, מותג הרכב הרומני שרכשה רנו בסוף שנות ה-90, אך אצלנו שווקה בעבר הלוגאן תחת שם המותג רנו. בשלב זה עדיין לא ידוע כיצד, אם בכלל, תבחר היבואנית לשווק את הרכב בישראל. בעבר הביעו ראשי קבוצת קרסו, יבואנית רנו לישראל, רצון להחזיר את המותג דאצ'יה לישראל לאחר שבשנות ה-80 יובא ארצה אך סבל מתדמית בעייתית למדי.

    כראוי למותג שפונה אל לקוחות המחפשים את התמורה הטובה ביותר למחיר, רנו לוגאן MCV החדש יציע ממדים גדולים משל קודמו. אורכו 449 סנטימטרים, כשני סנטימטרים יותר בהשוואה לדגם הקודם. נפח תא המטען עומד על 573 ליטרים במצב הרגיל או 1,518 ליטרים לאחר קיפול המושבים. אגב מושבים - בשלב זה יוצע הלוגאן MCV רק בגרסה בעלת 5 מושבים, לעומת הדגם הקודם שעשה חייל כרכב ה-7 מושבים הזול ביותר ששווק בישראל.

    רנו לוגאן החדש

    כמו גרסת הסדאן, גם גרסת ה-MCV סטיישן נוטשת את מנועי ה-1.6 ליטר הוותיקים של רנו ועוברת להשתמש במנועי ה-TCe וה-dCi החדשים של יצרנית האם. המנוע העיקרי יהיה מנוע ה-900 סמ"ק טורבו (3 צילינדרים, 90 כוחות סוס) שבשידוך לתיבת הילוכים ידנית יציע צריכת דלק של כ-24 קילומטרים לליטר. גרסת הדיזל, שתצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר (90 כוחות סוס), תציע צריכת דלק נמוכה עוד יותר - כ-31.5 קילומטרים לליטר.

    רשימת האבזור הבטיחותי של רנו לוגאן MCV החדש תכלול כעת כסטנדרט בקרת יציבות (שיווקו של הדגם הקודם בישראל הופסק בשל העדרה של בקרת היציבות), ABS, מערכת עזר לבלימת חירום (EBA), ארבע כריות אוויר ועיגוני ISOFIX. רשימת האבזור צפויה גם היא להשתדרג והיא תכלול כעת גם מערכת מולטימדיה משולבת עם מערכת ניווט ומסך מגע, בקרת שיוט, מגביל מהירות אלקטרוני וחיישני רוורס מקוריים.

    שיווקו של רנו לוגאן MCV החדש באירופה צפוי להתחיל בקיץ הקרוב. עדיין לא ידוע מתי, אם בכלל, יגיע גם לישראל.

    רנו לוגאן החדש

    dddd