תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה סיוויק סטיישן
  • הונדה סיוויק סטיישן קונספט נחשפת

    הונדה סיוויק סטיישן

    הונדה מציגה את דגם הקונספט של הסיוויק סטיישן, שיגיע לייצור סדרתי בתחילת 2014. האם יש גם רמז למתיחת פנים קרובה?

    • 08-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    עקב אחר אגודל נחשפים הפרטים אודות הונדה סיוויק סטיישן. לפני כחודש חשפה הונדה טיזר ראשון של דגם הקונספט לקראת השקתו בתערוכת הרכב של ג'נבה וכעת, עם פתיחת התערוכה, נחשפים צילומים נוספים של הרכב ומעט פרטים טכניים אודות הדגם הסדרתי שצפוי להגיע לייצור מלא רק לקראת סוף שנת 2013 או תחילת 2014. אך בחטיבה האירופאית של הונדה מודאגים ככל הנראה מהמתחרות הרבות שהצטרפו לאחרונה לסגמנט הסטיישנים, החל מהאוריס סטיישן ועד לגולף סטיישן, וממהרים להציג את מה שיהפוך בעתיד למתחרה שלהם.

    הונדה סיוויק סטיישן

    שפת העיצוב של הונדה סיוויק סטיישן מבוססת ללא צל של ספק על זו של גרסת ההאצ'בק הנוכחית, בעיקר בעיצוב החזית הייחודי. אך מבט מדוקדק בעיצוב החזית מגלה כמה הבדלים קלים, כמו יחידות תאורה שונות וגריל תחתון בעיצוב מעט שונה, מה שבהחלט יכול להעיד על מתיחת פנים קלילה שיעברו דגמי ההאצ'בק לקראת סוף השנה ולקראת הצטרפותם של דגמי הסטיישן למשפחה.

    המפרט הטכני המדויק של הונדה סיוויק סטיישן לא פורסם בשלב זה אך ככל הנראה הוא יתבסס על היצע המנועים של הסיוויק הנוכחית. עבורנו זה אומר שהמנוע העיקרי יהיה מנוע ה-1.8 ליטר בנזין (142 כוחות סוס) אך באירופה היא תוצע גם עם מנועים נוספים, כולל מנוע טורבו-דיזל חדש וחסכוני במיוחד בשם i-DTEC.

    רוצים להיות הראשונים שיודעים מתי תגיע הסיוויק סטיישן ארצה? הירשמו כאן!

    dddd