תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי ix-35
  • יונדאי ix35 2013 – מתיחת פנים ומנוע חדש

    יונדאי ix-35

    ה-ix35 של יונדאי מקבל מנוע בנזין 2 ליטר חדש שיחליף את המנוע הנוכחי, לצד עדכונים קוסמטיים קלים.

    • 07-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    יונדאי ix35 זוכה למתיחת פנים קלה ולמנוע בנזין חדש. ביונדאי הציגו בתערוכת הרכב של ג'נבה, שנפתחה אמש, את הדגם המעודכן של ה-ix-35 שאמור להיכנס לשיווק סדרתי כבר במהלך החודשים הקרובים. הדגם החדש זוכה לעדכונים קוסמטיים קלים הכוללים פנסי חזית בעיצוב שונה עם תאורת DRL מבוססת LED, גריל קדמי שונה ועדכונים קלים ליחידות התאורה האחוריות. כמו כן יוצעו חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש וכן אופציה לתאורת קסנון.

    יונדאי ix35 2013

    אך החידוש החשוב ביותר לו זוכה הדגם הוא מנוע 2 ליטר בנזין חדש, חזק וחסכוני מכפי שהוצע בעבר. מנוע ה-Nu החדש, שיחליף את מנוע ה-Theta II הנוכחי, פותח על ידי מרכז ההנדסה האירופאי של יונדאי ועומד בתקן זיהום האוויר Euro5. הוא מפיק כ-166 כוחות סוס וכ-21 קג"מ של מומנט מרבי, לעומת המנוע הקודם שהפיק 163 כוחות סוס וכ-20 קג"מ של מומנט מרבי. המנוע החדש אמור להיות חסכוני יותר, אם כי בשלב זה לא מפרסמת יונדאי את נתון צריכת הדלק הרשמי.

    גם בתוך תא הנוסעים של יונדאי ix35 בוצעו שינויים קלים. ביונדאי יציעו לראשונה בדגם את מערכת ה-Flex Steer, המאפשרת לשלוט במצבי התגבור של הגה הכוח החשמלי. בנוסף עדכנה יונדאי את רשימת האבזור הפוטנציאלי וזו כוללת כעת גם אופציה לחימום גלגל ההגה, חיישני חניה קדמיים, מערכת בקרת יציבות לנגרר וכן מערכת מולטימדיה עם מסך חדש. תא הנוסעים זכה לדיפונים באיכות משופרת וכן לתאורת אווירה באזור מחזיקי הכוסות.

    הירשמו כאן וקבלו הצעה מיידית לרכישת יונדאי ix35 החדש

    יונדאי ix35 2013

    dddd