תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה פורטה
  • קיה פורטה החדשה (2013) בישראל

    קיה פורטה

    טלקאר משיקה בישראל את קיה פורטה החדשה, עם מנוע בנזין חדש וממדים נדיבים יותר. מחירה יחל ב-127 אלף ש"ח.

    • 03-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    חברת טלקאר משיקה היום בישראל את קיה פורטה החדשה (2013). הדור השלישי של הפורטה נחשף במהלך השנה שעברה, תחילה בשוק הקוריאני בלבד ולפני מספר חודשים גם בגרסה האמריקאית. אלינו מגיעה הפורטה החדשה כעת, בסמוך להשקתה באירופה. הפורטה הקודמת הייתה אחת מהמכוניות החשובות ביותר של קיה בישראל והייתה חלק חשוב מאוד בחדירתו של המותג לציי הרכב הגדולים. עם הדור החדש, שחולק את הפלטפורמה שלו ביחד עם יונדאי i35, תנסה היבואנית לשחזר את ההצלחה של הדור הקודם ואף לעלות עליה, עם צפי מכירות של כ-5,000 מסירות בשנה הקרובה.

    קיה פורטה החדשה

    לישראל תגיע קיה פורטה 2013 החדשה כשהיא מצוידת במנוע בנזין אחד בלבד. מדובר במנוע בנפח 1.6 ליטר ובהספק מרבי של 130 כוחות סוס, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. צריכת הדלק הממוצעת של הרכב, לפי נתוני היצרן, עומדת על כ-14.3 קילומטרים לליטר. לדגם החדש מידות נדיבות משל הדור הקודם, עם תוספת של כ-3 סנטימטרים לאורך הכללי ותוספת של כ-5 סנטימטרים לבסיס הגלגלים.

    שתי רמות אבזור יוצעו עם קיה פורטה החדשה. רמת האבזור הבסיסית (LX) כוללת 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת עזר לזינוק בעליה, בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית עם דיבורית בלוטות', מראות צד חשמליות ועוד. רמת האבזור הגבוהה יותר (EX) מוסיפה לכל אלו גם חישוקי סגסוגת (16 במקום 15 אינטש'), מערכת בקרת אקלים מפוצלת ותאורת DRL מבוססת LED.
    מחירה של הפורטה יעמוד על 127 אלף ₪ לדגם ה-LX או 129 אלף ₪ לדגם ה-EX.

    קיה פורטה החדשה

    dddd