תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורד
  • פורד פיאסטה
  • פורד פיאסטה החדשה (2013) בישראל

    פורד פיאסטה

    הפיאסטה המחודשת של פורד מושקת בישראל עם גרסה אוטומטית חדשה ותיבת הילוכים אוטומטית חדשה.

    • 01-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מתיחת הפנים שעברה פורד פיאסטה לשנת 2013 נוחתת בימים אלו בישראל. בחברת דלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל, יחלו לשווק בימים הקרובים את הפיאסטה המחודשת לאחר שזו זכתה בתחילת השנה שעברה למתיחת פנים. מתיחת הפנים כוללת בעיקר עדכונים קוסמיים לעיצוב החזית, שזכה לגריל קדמי גדול ואגרסיבי יותר, אך גם לכמה שינויים קלים בתוך תא הנוסעים ולמערכת בטיחות חדשות (עדכונים שלא יגיעו, ברובם, לישראל).

    בכל הנוגע לשוק הישראלי, העדכון החשוב ביותר שמקבלת פורד פיאסטה לשנת 2013 הוא בתחום יחידות ההנעה. את מנוע ה-1.4 ליטר (96 כוחות סוס) ששווק עד כה בישראל יחליף מנוע חדש וחזק יותר, בנפח של 1.6 ליטר ובהספק מרבי של 105 כוחות סוס. המנוע החדש ישודך גם לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (PowerShift) שתחליף את תיבת ההילוכים האוטומטית הישנה (4 הילוכים) ששווקה עד כה.
    לצד הדגם האוטומטי תמשיך דלק מוטורס לשווק בישראל את הגרסה הידנית המוזלת של הפיאסטה, המצוידת במנוע בנפח 1.25 ליטר שהספקו המרבי 82 כוחות סוס.

    פורד פיאסטה 2013

    פורד פיאסטה 2013 תשווק בישראל בשתי רמות אבזור - Ambiente לדגם הידני או Trend לדגם האוטומטי. שתי רמות האבזור כוללות 7 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX, מערכת שמע מקורית עם חיבור USB, מראות צד עם כיוון חשמלי וגלגל הגה מתכוונן לגובה ולמרחק.
    דגם ה-Trend האוטומטי, המאובזר יותר, ישווק בנוסף עם 4 חלונות חשמל (2 בלבד בדגם הידני), מערכת בקרת אקלים דיגיטלית (מזגן רגיל בדגם הידני), ידיות בצבע הרכב, כיוון לגובה מושב הנהג וגלגל הגה מצופה עור. כמו כן יצויד דגם ה-Trend במערכת ה-MyKey החדשה של פורד המאפשרת לתכנת את אחד ממפתחות הרכב כך שיגביל את המהירות המרבית של הרכב ואת העוצמה המרבית של מערכת השמע.

    מחירה של פורד פיאסטה החדשה יחל ב-75,500 ₪ לדגם הידני ויגיע עד ל-98 אלף ₪ לדגם ה-1.6 ליטר האוטומטי.

    פורד פיאסטה 2013

    dddd