תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה GT 86
  • טויוטה GT-86 – בקרוב גם בגרסת קבריולט

    טויוטה GT 86

    טויוטה חושפת תמונות ראשונות של ה-GT-86 קבריולט קונספט, שתצויד בגג בד עם קיפול חשמלי. יחידת ההנעה עדיין בסימן שאלה.

    • 01-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    תמונות ראשונות של טויוטה GT-86 קבריולט קונספט פורסמו רשמית, לקראת חשיפתו הרשמית של דגם הקונספט בעוד כשבוע. פרויקט מכונית הספורט, המשותף ליצרניות הרכב היפניות טויוטה וסובארו, הוליד בשנה שעברה צמד מכוניות ספורט כמעט תאומות - סובארו BRZ וטויוטה GT-86. כשנה לאחר שחשפה סובארו לראשונה את התוצאה הסופית, טויוטה היא זו שחושפת ראשונה את הגרסה הבאה של התוצאה.

    טויוטה GT-86 קבריולט

    טויוטה GT-86 קבריולט מקבלת גג בד עם מנגנון קיפול חשמלי שאמור לשמור, לדברי טויוטה, על "אותו הקשר עם המכונית, שהציגה הגרסה המקורית". דגם הקונספט זוכה לקבל גם שינויים קלים בעיצוב תא הנוסעים, הכוללים בעיקר שטיחי ריצפה בצבע חדש (צהוב) וקונסולה מרכזית בה מחליפה מערכת שמע פשוטה (1DIN) את מערכת המולטימדיה המקורית והסטנדרטית של טויוטה, כשהיא מפנה מקום לשלושה שעונים נוספים.

    בשלב זה לא מפרסמת היצרנית את המפרט הטכני הצפוי של טויוטה GT-86  קבריולט אך הדגם הסדרתי, שנמצא כבר כעת בשלבי פיתוח מתקדמים, אמור להתבסס כמעט במלואו על הדגם בעל הגג הקבוע שכבר פגשנו ולהציע שילוב בין מנוע בוקסר בנפח 2 ליטרים (200 כוחות סוס) ומערכת הנעה אחורית. יש לציין כי בתקופה האחרונה החלו צמד היצרניות לרמוז כי בכוונתן להציג בקרוב גרסאות מוגדשות של המכונית ובהחלט ייתכן כי גרסת הקבריולט החדשה תהיה הראשונה  לקבלן.

    טויוטה GT-86 קבריולט

    dddd