תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן גולף
  • פולקסווגן גולף GTI החדשה מוצגת בגרסת הייצור

    פולקסווגן גולף

    פולקסווגן גולף GTI החדשה נחשפת בגרסת הייצור הסופית, עם מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין בהספק מרבי של 220 או 230 כוחות סוס.

    • 27-02-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    כחצי שנה לאחר שחשפה פולקסווגן את דגם הקונספט של הגולף GTI החדשה, נחשפות הבוקר תמונות רשמיות ראשונות של הדגם הסדרתי שמוכן לייצור. כצפוי, דגם הייצור הסדרתי דומה מאוד לדגם הקונספט שנחשף בשנה שעברה וגם חדי העין יתקשו לזהות את ההבדלים הקוסמטיים הקלים, שמסתכמים בעיטורי GTI נוספים על הכנפיים הקדמיות של הרכב או בחישוקי סגסוגת בעלי עיצוב שונה.

    גם המפרט הטכני של פולקסווגן גולף GTI החדשה אינו מפתיע במיוחד. כמו דגם הקונספט, הדגם הסדרתי מצויד במנוע ה-2.0TSI של הקבוצה שיוצע בשתי רמות של הספק מרבי - 220 ו-230 כוחות סוס. תיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) תיהיה סטנדרטית ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) תוצע כאופציה בתוספת תשלום. נתוני הביצועים הרשמיים מספרים על זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות ומהירות מרבית של 246 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת טובה למדי ועומדת לפי נתוני היצרן על 16.7 קילומטרים לליטר, בין היתר בזכות שימוש במערכת Start&Stop כסטנדרט.

    פולקסווגן גולף GTI החדשה

    פולקסווגן גולף GTI החדשה מבוססת, כמו שאר דגמי הגולף החדשה, על פלטפורמת MQB החדשה של פולקסווגן. המפרט הטכני שלה כולל, בנוסף למערכת ה-Start&Stop שהוזכרה קודם, גם מערכת מתלים משודרגת ומונמכת, חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש', מערכת בלימה משודרגת וסופית אגזוז כפולה. דגמי ה-230 כוחות סוס יקבלו גם דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה, בעוד דגמי ה-220 כוחות סוס יקבלו את מערכת ה-XDS המדמה דיפרנציאל כזה בצורה אלקטרונית.

    מחירה של פולקסווגן גולף GTI החדשה (3 דלתות) בגרמניה יחל ב-28,350 אירו. המכונית תושק בתערוכת הרכב הקרובה של ג'נבה וניתן יהיה להזמינה בגרמניה כבר החל מהשבוע הבא.

    פולקסווגן גולף GTI החדשה

    dddd