תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן גולף
  • פולקסווגן גולף החדשה בישראל. החל מ-130 אלף ₪

    פולקסווגן גולף

    הדור השביעי של פולקסווגן גולף מגיע לישראל. ישווק עם מבחר של שני מנועי בנזין ומחירו יחל ב-130 אלף ש"ח.

    • 07-02-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    פולקסווגן גולף החדשה (דור 7) מושקת בימים אלו בישראל. חטיבת פולקסווגן של צ'מפיון מוטורס תחל לשווק כבר בימים בקרובים את הדגם החדש, שנחשף לראשונה לפני כחמישה חודשים. הדור החדש של פולקסווגן גולף מבוסס על פלטפורמת ה-MQB החדשה של הקבוצה, המשמשת בין השאר גם את סיאט לאון החדשה. הפלטפורמה החדשה אפשרה לפולקסווגן להפחית ממשקלה של הגולף החדשה אך גם לקצר את זמני הייצור של המכונית ולהגדיל את מרווח הפנים.

    פולקסווגן גולף החדשה ארוכה בכ-5.5 סנטימטרים לעומת הקודמת, בסיס הגלגלים שלה ארוך יותר ב-6 סנטימטרים וגם תא המטען שלה גדול יותר (תוספת של כ-30 ליטרים במצב הרגיל). עיצובה החיצוני הוא המשך ישיר של עיצוב הדור הקודם, עם עדכונים קלים שאמורים להעניק לה מראה ספורטיבי ודינמי יותר. גם בתוך תא הנוסעים בוצעו שינויים שאמורים להפוך את העיצוב ליוקרתי יותר.

    פולקסווגן גולף החדשה

    בישראל תשווק הגולף החדשה עם שני מנועי בנזין. גרסת הבסיס תצויד במנוע ה-1.2 ליטר TSI המוכר של הקבוצה בהספק של 105 כוחות סוס ובשידוך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) עם 7 הילוכים. לגרסה זו צריכת דלק של כ-20.8 קילומטרים לליטר בממוצע על פי נתוני היצרן והיא מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות. הגרסה הבכירה יותר תצויד במנוע 1.4 ליטר TSI חדש בהספק של 122 כוחות סוס ובשידוך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. כאן תעמוד צריכת הדלק הממוצעת על 20 קילומטרים לליטר והזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש יארוך 9.3 שניות.
    שני המנועים יצוידו כסטנדרט עם מערכת Start&Stop לדימום והתנעה אוטומטית של המנוע בעת עצירת הרכב.

    פולקסווגן גולף החדשה - מפרט טכני מלא להורדה

    פולקסווגן גולף החדשה

    פולקסווגן גולף החדשה תשווק בישראל ברמת גימור אחת. האבזור הבטיחותי כולל בין השאר 7 כריות אוויר, מערכת XDS המדמה דיפרנציאל מוגבל החלקה, מערכת לבלימה אוטומטית של הרכב לאחר תאונה ועיגוני ISOFIX למושבי בטיחות. רמת הגימור היחידה (Trendline) תכלול בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע, גלגל הגה וידית הילוכים מעור ומושב נהג עם כיוון גובה. בדגמי ה-1.4 ליטר יוצעו בנוסף גם דיבורית בלוטות' אלחוטית, בקרת שיוט ושקע USB למערכת השמע.

    מחירה של פולקסווגן גולף החדשה יחל ב-130 אלף ₪ לדגם ה-1.2 ליטר. דגם ה-1.4 ליטר יעלה כ-146 אלף ₪.

    פולקסווגן גולף החדשה

    dddd