תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו קנגו
  • רנו קנגו – מתיחת פנים לשנת 2013

    רנו קנגו

    רנו קנגו עובר מתיחת פנים ראשונה ומציג עיצוב חזית חדש וכמה שדרוגים קלים לתא הנוסעים. שיווקו באירופה צפוי להתחיל ביוני 2013.

    • 03-02-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    רנו קנגו, הטנדרון הקל של יצרנית הרכב הצרפתית, זוכה למתיחת פנים לשנת 2013. הדור הנוכחי, (והשני במספר) החל את שיווקו באירופה בתחילת 2008 ומאז לא זכה לעדכונים משמעותיים. כעת, לאחר שכבר נמכר בלמעלה מ-400 אלף יחידות, זוכה הדור השני של הקנגו למתיחת הפנים המתבקשת. מתיחת הפנים, ששיווקה צפוי להתחיל בסביבות חודש יוני, תצטרף אל מרצדס סיטאן - מסחרית נוספת שהוצגה לאחרונה ומיוצרת בשיתוף פעולה עם רנו.

    מתיחת הפנים של רנו קנגו לשנת 2013 כוללת בראש ובראשונה עיצוב חזית חדש הממשיך את קו העיצוב הנוכחי של היצרנית, כפי שהודגם בדגמים אחרים כדוגמת רנו פלואנס 2013 או רנו קליאו החדשה. ברנו עדכנו את עיצובם של פנסי החזית, הגריל הקדמי ובתי המראות על מנת לספק לקנגו המחודש את המראה הרצוי. מאחור ובפרופיל השינויים קלים יותר וכוללים בעיקר יחידות תאורה חדשות מאחור.

    רנו קנגו 2013

    גם בתוך תא הנוסעים בוצעו כמה שדרוגים לעיצוב. ברנו שדרגו את איכות החומרים בתא הנוסעים, את בידוד הרעשים והוסיפו אופציה למושב קדמי עם 3 מקומות ישיבה. עוד שודרגה רמות האבזור שכעת כוללות גם אופציה למערכת שעוזרת לנהג לבחור את ההילוך הנכון, מצב ECO שמשנה את מאפייני המנוע על מנת לחסוך בדלק, מערכת עזר לזינוק בעלייה ומערכת שמע חדשה עם חיבור R-LINK.

    היצע המנוע של רנו קנגו המחודש לשנת 2013 לא צפוי להשתנות והוא צפוי לכלול שלוש גרסאות של מנוע ה-1.5 ליטר טורבו-דיזל (dCi) בהספקים של 75,90 ו-110 כוחות סוס לצד מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר בהספק של 115 כוחות סוס. במסגרת מתיחת הפנים הורחב מרווח הטיפולים של הדגם וכעת ידרש הקנגו להגיע לטיפול בכל שנתיים או 40,000 קילומטרים (לעומת הדגם הקודם שטופל בכל שנתיים או 30,000 קילומטרים).

    ברנו ימשיכו לשווק את הגרסה החשמלית של הקנגו, רנו קנגו ZE, שיוצע לצד דגמי הבנזין והדיזל. ברנו מספרים כי עד כה מכרו למעלה מ-7,000 רכבי קנגו ZE, כ-3,000 מתוכם מחוץ לצרפת. דגמי ה-ZE זוכים לשקע טעינה חדש שכעת ממוקם מאחורי הסמל של רנו וכן למערכת חדשה שתייצר רעש מחוץ לרכב במהירויות של עד 30 קמ"ש על מנת להזהיר הולכי רגל מפני הרכב המתקרב.

    רנו קנגו 2013

    dddd