תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה אוריס
  • טויוטה אוריס החדשה בישראל – החל מ-130 אלף ₪

    טויוטה אוריס

    טויוטה אוריס החדשה מגיעה לישראל, בגרסת בנזין ובגרסה היברידית. מחירה יחל ב-130 אלף ש"ח.

    • 29-01-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מכונית ההאצ'בק המשפחתית טויוטה אוריס החדשה מגיעה לישראל. האוריס החדשה, שהוצגה לראשונה בקיץ האחרון במסגרת תערוכת הרכב של פריז, תשווק בישראל בשתי תצורות - בנזין 1.6 ליטר אוטומט וכן בגרסה היברידית. היא תחליף את הדור הנוכחי, שמשווק בארץ מאז שנת 2008 ובשנה שעברה אף הצטרפה אליו (באיחור אופנתי) הגרסה ההיברידית. האוריס החדשה מגיעה ארצה עם הבטחה לשיפור ניכר באיכות הנסיעה, במרווח הפנים ובצריכת הדלק.

    אורכה של טויוטה אוריס החדשה עומד על 427.5 סנטימטרים, תוספת של כ-3 סנטימטרים לדגם הקודם. בסיס הגלגלים של הרכב נותר ללא שינוי ועומד גם בדגם הנוכחי על 260 סנטימטרים. הגידול בממדים אפשר לטויוטה להציג נפח תא מטען של 360, הן בגרסת הבנזין והן בגרסה ההיברידית. משקלו העצמי של הדגם החדש הופחת בכ-40 קילוגרמים בהשוואה לזה של הדגם הקודם והמושבים עוצבו מחדש לטובת תנוחת ישיבה נוחה יותר.

    טויוטה אוריס החדשה

    בישראל תשווק כאמור האוריס החדשה בשתי גרסאות הנעה. גרסת הבנזין מצוידת במנוע בנפח 1.6 ליטרים שהספקו המרבי 132 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה עם אפשרות לתפעול ידני וצורך בממוצע כ-17.5 קילומטרים לליטר. הגרסה ההיברידית תצויד במנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר שביחד עם מנוע עזר חשמלי מפיק הספק מרבי של 136 כוחות סוס. צריכת הדלק המשולבת של דגם זה תעמוד על 26.3 קילומטרים לליטר.

    שני הדגמים של טויוטה אוריס החדשה ישווקו ברמת אבזור אחת. האבזור הבטיחותי של האוריס כולל 7 כריות אוויר, מערכת עזר לזינוק בעלייה (HAC), עיגוני ISFOX ואפשרות לניתוק כרית האוויר הקדמית. אבזור הנוחות כולל מערכת שמע מקורית עם מסך מגע (Toyota Touch), דיבורית בלוטות' אלחוטית, בקרת אקלים דיגיטלית, הגה מצופה עור ומחשב דרך. הדגמים ההיברידיים יכללו בנוסף גם מערכת התנעה ללא מפתח ומסך צבעוני נוסף שיציג את נתוני המערכת ההיברידית.

    מפרט טכני להורדה

    מחירה של טויוטה אוריס החדשה יחל ב-130 אלף ₪ לדגם הבנזין. הדגם ההיברידי יעלה כ-10,000 ₪ נוספים.

    טויוטה אוריס החדשה

    dddd