שוק הסופר-מיני הישראלי מתעורר מחדש. כמה חודשים אחרי שהחלו בצ'מפיון את שיווק הפולו והאיביזה החדשות, ולאחר ירידת מחירים חדה של ה207, מוסיפה הבוקר חברת דוד-לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן, שמן למדורה ומכריזה על תחילת השיווק של הC3 החדשה.
הC3 תשווק בארץ עם מנוע בנפח 1600 סמ"ק בהספק של 120 כ"ס, פרי פיתוח משותף של פיג'ו-סיטרואן וBMW. הרכב ישווק עם תיבה אוטומטית בלבד, בעלת 4 יחסי העברה. תצרוכת הדלק המוצהרת עומדת על 14.5 קילומטרים לכל ליטר של בנזין.
רמת האבזור הבסיסית (Comfort) כוללת בין היתר 6 כריות אוויר ובקרת יציבות אלקטרונית ומחירה כ100,000 ₪. הגרסא המאובזרת (Comfort Pack) כוללת בנוסף גם מערכת בקרת אקלים, מערכת שמע מקורית עם שקעי USB, פסי כרום ושמשה קידמית גדולה במיוחד ומתכהה אוטומטית (Zenith). מחירה של הגרסא המאובזרת - כ106,000 ₪.