תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן נוט
  • ניסאן נוט החדשה – פרטים נוספים

    ניסאן נוט

    ניסאן חושפת את הגרסה האמריקאית של הנוט החדשה ומאפשרת לנו הצצה נוספת אל הדגם, ששיווקו באירופה יחל בהמשך השנה.

    • 17-01-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    נחשפו פרטים חדשים אודות ניסאן נוט החדשה, ששיווקה צפוי להתחיל במהלך שנת 2013. תמונות ופרטים ראשונים של הרכב בגרסה המיועדת לשוק היפאני נחשפו בקיץ האחרון אך כעת חושפת ניסאן את הגרסה המיועדת לשוק האמריקאי, לקראת תחילת שיווקו שם. הגרסה האירופאית של הרכב, שתשווק גם בישראל, תיחשף ככל הנראה בתערוכת ז'נבה הקרובה שתיפתח בחודש מרץ הקרוב.

    הדגם האמריקאי שומר על מאפייני העיצוב של הדגם היפאני עם שינויים קלים ביותר בפגושים וביחידות התאורה הקדמיות. בניסאן העניקו לדגם עיצוב חדש, מודרני ונאה יותר משל הדגם הנוכחי, שאמור לשקף לדבריהם את "אורך החיים הדינאמי של הרוכשים הפוטנציאליים". הרכב יבוסס על פלטפורמת V החדשה של הקבוצה, המשמשת גם את ניסאן מיקרה הנוכחית ותשמש גם את הטידה החדשה. בסיס הגלגלים של הדגם החדש יעמוד על 260 סנטימטרים, בדומה לזה של הדגם הנוכחי.

    ניסאן נוט החדשה

    האמריקאים יקבלו את ניסאן נוט החדשה כשהיא מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר שהספקו המרבי 110 כוחות סוס. הוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה (CVT) או ידנית בעלת 5 הילוכים ויציג צריכת דלק ממוצעת של 14.9 קילומטרים לליטר לפי התקן האמריקאי. אם זאת ראוי לציין שהדגם האירופאי יקבל ככל הנראה מנועי בנזין בנפח 1.2 ליטר בשתי גרסאות - אטמוספרית ומוגדשת.

    רשימת האבזור של ניסאן נוט החדשה כוללת בין היתר 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת למדידת לחץ אוויר בגלגלים (TPMS), מערכת שמע מקורית עם חיבורי USB ובלוטות', מושבים קדמיים מחוממים ומערכת ניווט מקורית. ניסאן תציע כאופציה גם מערכת מצלמות היקפיות (360 מעלות) שיעזרו לנהגים להשתחל אל חניות צפופות וכן מערכת מולטימדיה עם חיבור לרדיו לווייני.
    מחירה של הנוט החדשה בארצות הברית יחל ב-12 אלף דולר לדגם הידני והיא תיוצר במקסיקו.

    ניסאן נוט החדשה

    dddd