מותג הרכב הבריטי MG הוקם בשנות ה-20 של המאה הקודמת וקנה את המוניטין שלו בבניית רכבי ספורט דו-מושביים. לאחר מלחמת העולם השנייה עבר המותג MG מספר גלגולים בהם התאחד עם יצרניות רכב בריטיות גדולות (כגון ליילנד ואוסטין מוטורס). באמצע שנות ה-90 נמכרה החברה ליצרנית הרכב הגרמנית BMW שהחזיקה בה עד לתחילת שנות ה-2000 אז מכרה אותה ליצרנית הרכב הבריטית רובר. במשך כחצי עשור שיווקה MG גרסאות ספורטיביות של רכבי רובר לצד דגמי הספורט הותיקים שלה, עד שנקלעה השותפת לקשיים ושתי החברות עמדו בפני פשיטת רגל. ב-2005 רכשה קבוצת הרכב הסינית SAIC את הנכסים של קבוצת רובר-MG מידי הבריטים והקימה את חברת MG החדשה. הסינים השקיעו סכומי כסף גדולים במותג על מנת להשתמש בו כדי לחדור לשוק האירופאי ובשנת 2011 הציגו את המכונית הראשונה מפיתוח עצמאי. בעתיד הקרוב עתידה MG להמשיך ולהציג דגמים חדשים שמיועדים לשוק האירופאי, ביניהם גם ג'יפון חדש המבוסס על טכנולוגיה קוריאנית של סאנגיונג ומכונית קומפקטית חדשה. לישראל הגיעה MG בשנת 2011 תחילה עם ה-MG550, מכונית מנהלים שמבוססת על פלטפורמה של רובר.
MG ZS EV החשמלי רחוק מאוד מלהיות מושלם, אבל קרוב מאוד ללהיות מושלם כרכב חשמלי ראשון
MG ישראל משיקה את הגרסה החשמלית של ה-SZ במחיר שיתחיל ב-138,888 ₪ להזמנה מוקדמת, יוצע בשתי רמות גימור ויכלול עמדת טעינה
MG מוזילה את ה-ZS EV החשמלי ב-10,000 שקלים ותעניק גם עמדה ללא תשלום, מימון ללא ריבית, ומצלמת רוורס
תוך שמירה על ההנחיות, עם הטבות מיוחדות ולצד התעניינות גוברת. טויוטה, GAC, לקסוס וכלמוביל מצטרפות ללובינסקי ומודיעות על חידוש פעילות אולמות התצוגה שלהן