מתחת לעיצוב הספורטיבי והנאה של אלפא מיטו מסתתרת פלטפורמת הפונטו, אבל זה לא מונע מהמיטו להרשים – ולא רק ויזואלית. המכונית הקטנה נהנית ממנועים קטנים וחסכוניים במגוון הספקים, אבזור מפנק, בטיחות גבוהה ויכולת כביש טובה מבחינת ביצועים והתנהגות. מערכת ה-DNA שמשנה את פעולת המתלים (בחלק מהדגמים), הבלמים, המנוע, ההגה ובקרת היציבות אמורה לאפשר פשרה טובה בין דינמיות לנוחות, אבל בפועל אלפא מיטו לא מאוד נוחה גם במצב הרגיל. המצב הדינמי בהחלט משפר את היכולות הספורטיביות, אבל ההגה העצבני מדי קצת פוגע בשיוט בכביש המהיר. ב-2014 הגיעה ארצה מתיחת הפנים באותה ההזדמנות בוצעו כמה שינויים קוסמטיים בחזית המכונית ומערכת מולטימדיה מקורית התווספה לרשימת האבזור.
עיצוב, ביצועים.
לא מספיק מלוטשת בנהיגה ספורטיבית , עדיין לא אלפא אמיתית
יקרה בלי הרבה תמורה
: ביצועים מדהימים, תחושה שתמיד יש עוד כוח ולא משנה באיזה מהירות ובאיזה עליה. תת דגם:1.4 ולוצ'ה
המלצה -בניגוד לכל הסיפורים של ה"פרשנים" עם "מבחני הדרכים", האלפא מיטו וולצ'ה עם ה 170 כ"ס היא אלפא אמיתית לכל דבר. בתור אחד שנסע על אלפות עוד מימי האלפא סוד והאלפטא זו בהחלט מכונית עם האופי הנכון, הרעש של אלפא, תחושת הכוח, אחיזת הכביש וההגוי.
לחיוב - חווית נהיגה מדהימה. מערכת מולטימדיה של uconnect עם צליל מעולה.
לשלילה - יש רק שתי דלתות לטוב ולרע... יש מי שיאהב את העיצוב הזה, יש מי שיטען שזה פחות נוח בכניסה וביציאה ליושבים מאחור.
: רכב מעולה , שובר את הסטיגמה של אלפא רומיאו - לא אמינה תת דגם:1.4 (155 כ"ס)
המלצה -רכב שיש בו הכל גם יופי גם אמינות גם ספורטיבי כשצריך כשרוצים לנסוע רגוע שמים מצב נורמל משייטים והאוטו לא שותה דלק.וכשבא ללחוץ מעבירים למצב דינימיק שם אפשר לתת בראש כמעט לכל רכב בקטגוריה הנ"ל .
לחיוב - אמינות , צריכת דלק ויופי
לשלילה - מחירים במוסך המרכזי בשמיים תמיד עדיף לטפל במוסך מורשה ולהזמין חלקים מיבואן מורשה.
בניגוד לכל הסיפורים של ה"פרשנים" עם "מבחני הדרכים", האלפא מיטו וולצ'ה עם ה 170 כ"ס היא אלפא אמיתית לכל דבר. בתור אחד שנסע על אלפות עוד מימי האלפא סוד והאלפטא זו בהחלט מכונית עם האופי הנכון, הרעש של אלפא, תחושת הכוח, אחיזת הכביש וההגוי.
חווית נהיגה מדהימה. מערכת מולטימדיה של uconnect עם צליל מעולה.
יש רק שתי דלתות לטוב ולרע... יש מי שיאהב את העיצוב הזה, יש מי שיטען שזה פחות נוח בכניסה וביציאה ליושבים מאחור.
רכב שיש בו הכל גם יופי גם אמינות גם ספורטיבי כשצריך כשרוצים לנסוע רגוע שמים מצב נורמל משייטים והאוטו לא שותה דלק.וכשבא ללחוץ מעבירים למצב דינימיק שם אפשר לתת בראש כמעט לכל רכב בקטגוריה הנ"ל .
אמינות , צריכת דלק ויופי
מחירים במוסך המרכזי בשמיים תמיד עדיף לטפל במוסך מורשה ולהזמין חלקים מיבואן מורשה.
חבר הפורום מקסים גולדשטיין נדרש ליישב את הדילמה בין איש משפחה שמתחדשת בתינוקת, לבין בעליה של סופר מיני חמה וספורטיבית
המיטו תלתן נוחתת בישראל עם תיבה כפולת מצמדים ומחיר השקה מפתה מאוד שמציב אותה מתחת ללא מעט מתחרות
אלפא מציגה את דגמי 2014 של הג'ולייטה והמיטו תלתן ירוק ומשדכת להם תיבות הילוכים אוטומטיות.
מתיחת הפנים של אלפא מיטו מגיעה ארצה עם מנוע 900 סמ"ק חדש ומודרני. האם הוא גם עומד במבחן התוצאה ומצליח לספק ביצועים נאים לצד צריכת דלק טובה? מבחן דרך.
אלפא רומיאו ישראל פותחת את שנת 2014 עם גרסת בסיס חדשה למיטו הקטנה. תצויד במנוע 900 סמ"ק טורבו בנזין ותעלה 116 אלף ₪.
עדכונים קלים לדגמי אלפא מיטו לקראת שנת 2014 - גריל קדמי בעיצוב חדש, עדכונים קלים בתא הנוסעים ומנוע 0.9 ליטר TwinAir חדש.
באלפא רומיאו מעדכנים את מחירי הג'ולייטה והמיטו לקראת 2013. ג'ולייטה אוטומטית החל מ-160 אלף ש"ח, מיטו החל מ-135 אלף ש"ח.