: לא לבעלי לב חלש-גם מבחינת נהיגה וגם מבחינת אחזקה... תת דגם:2.5
המלצה -גם היום אין כמעט כמוה - קשה להשאר אדיש אליה ולעיצוב שעדכני גם היום. הכיף האולטימטיבי מבחינת נהיגה, ניהוג, ייחודיות ומנוע.האחזקה קצת פחות תגרום לך לחייך. סה"כ - שווה את זה !
לחיוב - גירסת ה-2.5 - מנוע מנוע ושוב - מנוע ! צליל נהדר. למרות שכבר זקנה על הכביש - חלקי פנים שורדים באופן מפתיע לטובה. מיוחדת ועדכנית בעיצובה על הכביש ו"מתאימה" לנהג (הכל נמצא מבחינת הנהג במיקום האידיאלי). מפתיעה בנוחות גם לגב כואב, ומפתיעה בכלל...
לשלילה - אחזקה יקרה . דורשת (וגם מקבלת) תחזוקה רק ע"י בעלי מקצוע מומחים לדגם וכן רק חלקי חילוף מקוריים, כי אחרת היא תבעט בך קשות... בטיחות בינונית. רדיוס סיבוב של משאית. לא מיועדת ל"מזיעים האולטימטיביים" (מיקום פתחי אוורור/מיזוג לוקה בחסר). אתה הופך לחברו הטוב של המוסכניק / EBAY / שניהם...
: יפה וגם אופה, אבל עולה ;) תת דגם:2.0 סלהספיד
המלצה -ספורט סאלון אמיתית - יפהפיה, בעלת תחושה מאד ייחודית ומתגמלת בנהיגה ספורטיבית. כיף להסתכל עליה, כיף לשבת בתוכה, כיף לנהוג אותה. פשוט מכונית שגורמת לחייך.עם זאת, יש להיות מודעים למגרעות - עלויות אחזקה, ומחלות ידועות.
לחיוב - התנהגות ואחיזת כביש, היגוי, נוחות, איכות חומרים, עיצוב, ייחוד.
לשלילה - עלויות אחזקה - עבודה וחלפים, רגישות לאחזקה לקויה ולחלפים ומתכלים מאיכות ירודה. יש לטפל במוסכים מתמחים בלבד. אבזור לא מרשים במונחי היום. מרווח מצומצם מאחור, תא מטען לא גדול ובעל פתח צר ולא נוח. קוטר סיבוב מזוויע. מזגן חלש.
: נפלאה! תת דגם:2.0 סלהספיד
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
גם היום אין כמעט כמוה - קשה להשאר אדיש אליה ולעיצוב שעדכני גם היום. הכיף האולטימטיבי מבחינת נהיגה, ניהוג, ייחודיות ומנוע.האחזקה קצת פחות תגרום לך לחייך. סה"כ - שווה את זה !
גירסת ה-2.5 - מנוע מנוע ושוב - מנוע ! צליל נהדר. למרות שכבר זקנה על הכביש - חלקי פנים שורדים באופן מפתיע לטובה. מיוחדת ועדכנית בעיצובה על הכביש ו"מתאימה" לנהג (הכל נמצא מבחינת הנהג במיקום האידיאלי). מפתיעה בנוחות גם לגב כואב, ומפתיעה בכלל...
אחזקה יקרה . דורשת (וגם מקבלת) תחזוקה רק ע"י בעלי מקצוע מומחים לדגם וכן רק חלקי חילוף מקוריים, כי אחרת היא תבעט בך קשות... בטיחות בינונית. רדיוס סיבוב של משאית. לא מיועדת ל"מזיעים האולטימטיביים" (מיקום פתחי אוורור/מיזוג לוקה בחסר). אתה הופך לחברו הטוב של המוסכניק / EBAY / שניהם...
ספורט סאלון אמיתית - יפהפיה, בעלת תחושה מאד ייחודית ומתגמלת בנהיגה ספורטיבית. כיף להסתכל עליה, כיף לשבת בתוכה, כיף לנהוג אותה. פשוט מכונית שגורמת לחייך.עם זאת, יש להיות מודעים למגרעות - עלויות אחזקה, ומחלות ידועות.
התנהגות ואחיזת כביש, היגוי, נוחות, איכות חומרים, עיצוב, ייחוד.
עלויות אחזקה - עבודה וחלפים, רגישות לאחזקה לקויה ולחלפים ומתכלים מאיכות ירודה. יש לטפל במוסכים מתמחים בלבד. אבזור לא מרשים במונחי היום. מרווח מצומצם מאחור, תא מטען לא גדול ובעל פתח צר ולא נוח. קוטר סיבוב מזוויע. מזגן חלש.
וולטר דה סילבה, המעצב הראשי בקבוצת פולקסווגן עוזב את הקונצרן לאחר 17 שנים בקבוצה. אלו חמש המכוניות שלו שאהבנו ועדיין אוהבים