הדור החדש של ה-B4 גדל בממדיו והפך מרשים יותר במראהו. זו עדיין לא מכונית נאה במיוחד, אך עיצוב הרמוני למדי ובעל נוכחות. בפנים חל שדרוג משמעותי – מרווח הפנים מצוין, תא המטען גדול (במיוחד בגרסת הסטיישן הנאה) ואיכות תא הנוסעים טובה בהחלט. גם רמות האבזור מפנקות ובנסיעה זוהי מכונית נינוחה ונעימה אף יותר מקודמתה. חבל רק שהתנהגות הכביש נפגעה כתוצאה מהמתלים הרכים, וההגה המנותק והקל פוגע בחווית הנהיגה הספורטיבית. מנוע ה-2.0 ליטר עובד היטב עם הגיר הידני (נדיר בקטגוריה) וגם האוטומטי-רציף, אך גרסת ה-2.5 ליטר נמרצת משמעותית, על אף הפרש סוסים קטן יחסית.
מרווח ; אבזור ; נוחות נסיעה ; אפשרות לגיר ידני
התנהגות כביש ; היגוי
למנהלים מתוחכמים וחסרי פוזה
:
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
: בשפת העם- אחלה רכב תת דגם:2.0 TOP
המלצה -רכב מנהלים העונה על כל הצרכים. לכן אני מעוניין לעשות טרייד אין בדגם החדש. לצערי אף אחד בחברה לא יודע להגיד לי מתי הדגם החדש מגיע.
לחיוב -
לשלילה -
: יש לי B4 שנת 2011 . ברצוני לעשות טרייד אין ל-2014 . ברכב מותקנת מערכת מדיה מובנת. ברצוני לדעת כמה אוכל לקבל עבורה ( הרכב נקי מתאונות) וכמה יהיה עלי לאוסיף. תת דגם:2.0 אוטומט TOP
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
מספר שאלות על סובארו B4 3 ל' - נזילת מים, ושמן מנוע.
מעוניין לשפר B4 ידנית 2004. חשבתי על מספר דברים, על מה כדאי ללכת?
סאנרוף בסובארו B4 (התקנה מקומית) לא אוטם ונכנסים מים. מה עושים?
רכב מנהלים העונה על כל הצרכים. לכן אני מעוניין לעשות טרייד אין בדגם החדש. לצערי אף אחד בחברה לא יודע להגיד לי מתי הדגם החדש מגיע.
סובארו מרעננת את דגמי ה-B4 והאאוטבק שלה בישראל עם מתיחת פנים קלה. היצע הדגמים מצטמצמם אבל גם המחירים.
מתיחת פנים קלה לסובארו B4 וסובארו אאוטבק. יקבלו מנוע בנזין חדש ומערכת בטיחות חדשות.
לא כל מכונית צריכה להיות דינאמית וספורטיבית כדי להיות טובה. סובארו B4 מוכיחה את הנקודה הזו בדיוק.