: מכונית מגניבה, מהנה, שימושית ודי נוחה, אבל לא מאוד אמינה תת דגם:2.0 וולקן
המלצה -הכי הרבה כיף לשקל. התנהגות מצויינת וביצועים לא רעים. דגם חמש דלתות די מרווח ושימושי. צריכת דלק לא רעה ביחס לנפח המנוע הגדול. רצוי למצוא אחת כמה שיותר שמורה, אחרת הפגיעה בכיס קשה מאוד
לחיוב - התנהגות, ביצועים, הנאה מנהיגה
לשלילה - אמינות לקויה ועיצוב משעמם
: בדרגת טנטסיון המצב טוב יותר מרפלקס, למרות שרכב מאובזר בשנים האלה, מזדקן פחות טוב
המלצה -אחד מהרכבים הטובים ביותר שיצא לי לנהוג בהם
לחיוב - מזגן מקפיא, הגה מתקשר, נוחות שלא נגמרת, כיסאות מפנקים, איבזור נחמד כמו חלונות חשמל, קודנית מקורית, ונעילה מרכזית.
לשלילה - פחות חסכונית כתוצאה משיטות הזרקת דלק מיושנות, כבר אין חלקים בהישג יד, הפסיקו לייצר הרבה חלקי חילוף, למרות שהיא חולקת חלקים עם ה306.
פרוייקט שיפוץ מזרקים יסודי כולל תמונות
הילוך ראשון והרכב לא סוחב, שאר ההילוכים בסדר גמור. איפה הבעיה?
אשמח לדעת פרטים על הרכב, דגש על מצב מכאני - מה יש לבדוק?
הכי הרבה כיף לשקל. התנהגות מצויינת וביצועים לא רעים. דגם חמש דלתות די מרווח ושימושי. צריכת דלק לא רעה ביחס לנפח המנוע הגדול. רצוי למצוא אחת כמה שיותר שמורה, אחרת הפגיעה בכיס קשה מאוד
התנהגות, ביצועים, הנאה מנהיגה
אמינות לקויה ועיצוב משעמם
אחד מהרכבים הטובים ביותר שיצא לי לנהוג בהם
מזגן מקפיא, הגה מתקשר, נוחות שלא נגמרת, כיסאות מפנקים, איבזור נחמד כמו חלונות חשמל, קודנית מקורית, ונעילה מרכזית.
פחות חסכונית כתוצאה משיטות הזרקת דלק מיושנות, כבר אין חלקים בהישג יד, הפסיקו לייצר הרבה חלקי חילוף, למרות שהיא חולקת חלקים עם ה306.
למרות שסיטרואן מעולם לא הייתה מזוהת עם תדמית ספורטיבית, במהלך השנים היא הציגה כמה וכמה רכבים שהפכו לשם דבר. סקירה היסטורית.