זהו מיניואן בעיצוב ספורטיבי שגם זכה לתואר מכונית השנה באירופה – ובצדק. מדובר ברכב המבוסס על המונדיאו, אך מציג נתון גובה גדול בהרבה ומרווח לשבעה, גם אם השניים מאחור עשויים מעט להצטופף. שאר תכונותיו דומות לשל המונדיאו – איכות חומרים טובה, רמת אבזור גבוהה, נוחות ישיבה ונסיעה מצוינת ואפילו התנהגות כביש מהנה. המנוע האטמוספרי והתיבה האוטומטית הוחלפו באמצע 2010 במנוע מוגדש ותיבה כפולת מצמדים עם ביצועים טובים משמעותית וגם צריכת דלק עדיפה.
עיצוב ; אבזור ; איכות ; נוחות ; התנהגות
צפיפות מה בשורה השלישית ; ביצועי מנוע וצריכת דלק לפני מתיחת הפנים
מוביל נוסעים ספורטיבי
: מיניוואן מוצלח שלא מזניח את הנהג תת דגם:2.0 אוטומט Titanium
המלצה -דגם הטיטניום ללא אלטרנטיבות במחיר למרות שאינו ממש זול.מוביל נוסעים מהיר ונוח עם התנהגות כביש משובחת.כיף לבלות במכונית הסופר מרווחת למשפחה ומהנה גם לנהג.
לחיוב - חוויה למשפחה בזכות מרווח נדיב. סידור מושבים נוח מאוד, כל ה 7 בודדים וניתנים לקיפול נפרד. כל מושב בשורה האמצעית ניתן להזזה קדימה וכן להטיית שיפוע מסעד. מערכת סאונד של סוני עם 11 רמקולים עם איכות מעולה. גג פנאורמי ענק תורם לחווית נסיעה לנוסעים. טווח ביצועים רחב ומרשים. יכולת האצה מעולה בכל מצב, יכולת שיוט רגוע בכל מהירות שתחפוץ באיכות של מכונית במחיר כפול ויותר. התנהגות כביש מרשימה.
לשלילה - צריכת דלק - תואמת את המשקל וביצועים... צמיגים ענקיים ספורטיביים - צפוי להיות יקר להחלפה.
: מיניואן שאין שני לו. גם אם אתה עמוס בילדים. תת דגם:2.0 אוטומט Trend
המלצה -הרבה ילדים זה מעט כיף בנהיגה?המיניואן עם חדוות הנהיגה הטובה ביותר, שמבייש גם הוט האץ' התנהגות מעולה, מנוע מוגדש 210 כ"ס, תיבת הילוכים רובוטית 6 הילוכים. גימור אלגנטי, הרכבה מצויינת, מרווח ותא מטען מספק, עושים אותו למיניואן הטוב בקבוצתו ובפער לא קטן.
לחיוב - כח מנוע, תיבת הילוכים, התנהגות כביש, מרווח, מושבים נפרדים מלאים ל 7 נוסעים מבוגרים, בידוד, מתלים, עיצוב.
לשלילה - מזגן שלא מגיע לשורה השלישית, אין USB, אין BLUETOOTH, מתכת חשופה בחלק התחתון של תא הנוסעים. תיבת ההילוכים הרובוטית מהססת מאד בזחילה והתחלת נסיעה.
: רכב טוב טיפולים מאוד יקרים לפחות לדגם הטיטניום ,תחזוקה שוטפת יקרה מאוד, צמיגים מאוד יקרים להחלפה, בולען דלק בקיצור אוטו לעשירים תת דגם:2.0 אוטומט Titanium
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
דגם הטיטניום ללא אלטרנטיבות במחיר למרות שאינו ממש זול.מוביל נוסעים מהיר ונוח עם התנהגות כביש משובחת.כיף לבלות במכונית הסופר מרווחת למשפחה ומהנה גם לנהג.
חוויה למשפחה בזכות מרווח נדיב. סידור מושבים נוח מאוד, כל ה 7 בודדים וניתנים לקיפול נפרד. כל מושב בשורה האמצעית ניתן להזזה קדימה וכן להטיית שיפוע מסעד. מערכת סאונד של סוני עם 11 רמקולים עם איכות מעולה. גג פנאורמי ענק תורם לחווית נסיעה לנוסעים. טווח ביצועים רחב ומרשים. יכולת האצה מעולה בכל מצב, יכולת שיוט רגוע בכל מהירות שתחפוץ באיכות של מכונית במחיר כפול ויותר. התנהגות כביש מרשימה.
צריכת דלק - תואמת את המשקל וביצועים... צמיגים ענקיים ספורטיביים - צפוי להיות יקר להחלפה.
הרבה ילדים זה מעט כיף בנהיגה?המיניואן עם חדוות הנהיגה הטובה ביותר, שמבייש גם הוט האץ' התנהגות מעולה, מנוע מוגדש 210 כ"ס, תיבת הילוכים רובוטית 6 הילוכים. גימור אלגנטי, הרכבה מצויינת, מרווח ותא מטען מספק, עושים אותו למיניואן הטוב בקבוצתו ובפער לא קטן.
כח מנוע, תיבת הילוכים, התנהגות כביש, מרווח, מושבים נפרדים מלאים ל 7 נוסעים מבוגרים, בידוד, מתלים, עיצוב.
מזגן שלא מגיע לשורה השלישית, אין USB, אין BLUETOOTH, מתכת חשופה בחלק התחתון של תא הנוסעים. תיבת ההילוכים הרובוטית מהססת מאד בזחילה והתחלת נסיעה.
אני היה לי רכב 23 שנה מיצובישי ספייסגיר משנת 92. אני נהנתי מאוד מהרכב והיה לי קשה להחליף. אם הייתי יודע שזה פורד מזמן הייתי מחליף.
רכב טוב למשפחה גדולה. אני נהנה מהרכב כל פעם שאני נוסע. רכב שאכל עליות בלי מלח. 203 כ"ס - רכב ספורט.
צרכת דלק
הצצה ראשונה אל הדור הבא של המיניוואן הקומפקטי מבית פורד, שצפוי להתעדכן בשנה הבאה. פרטים ראשונים על פורד S-MAX הבא.