קיה סטינגר היא הניסיון הראשון של קיה לקחת חלק בשוק מכוניות הספורט סדאן היוקרתיות, ולמעשה להתחרות במכוניות כמו במוו סדרה 3, אלפא רומיאו ג'וליה ודומותיהן. למעשה הסטינגר בעלת מרכב פאסטבק שימושי, עם דלת חמישית ותא מטען שימושי (406 ליטר), אך עיצובה החיצוני מנסה לדמות מכונית קופה ולשדר כוחניות וספורטיביות. עיצובו של תא הנוסעים שגרתי יותר, אך הוא נהנה מאיכויות הרכבה וחומרים טובות ביחס למכוניות קיה האחרות ובכלל. הספורטיביות של הסטינגר לא נגמרת בעיצוב וממשיכה גם ביחידות ההנעה, עם מנועי טורבו בנזין בנפח 2.0 או 3.3 ליטר שמשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ומעבירים את כל הכוח לגלגלים האחוריים. הביצועים בהתאם לכך, טובים למדי.
ביצועים, אבזור.
מחיר, סמל עממי.
בחירה מעניינת למי שפחות אכפת מהסמל שמלפנים.
קיה חושפת גרסת קצה מיוחדת ומוגבלת, מעניינת מאוד וכתומה מאוד של הסטינגר
על פניו, קיה סטינגר היא עסקה גרועה. למה שמישהו ישלם 380 אלף שקל על קיה? אחרי שלושה ימים עם שתי הגרסאות שלה, התקשנו לחשוב על דרך יותר הגיונית להוציא 380 אלף שקל
קיה סטינגר מגיעה לישראל עם הבטחה להתנהגות ספורטיבית מהנה ותג מחיר ששם אותה בסביבה די בעייתית