סקודה קארוק הוא ג'יפון בגודל בינוני אשר מחליף את היטי, ומתחרה בקיה ספורטאז', פיג'ו 3008, סיאט אטקה וכו'. הקארוק מציע עיצוב חיצוני שאופייני לקו העיצובי הנוכחי של סקודה. עם מרכב מנופח ופנסים קטנים וצרים מלפנים ומאחור, הוא למעשה נראה כמו גרסה מוקטנת של הקודיאק (הג'יפון הגדול של סקודה). עיצוב תא הנוסעים של הקארוק שגרתי למדי ואינו פורץ דרך ביחס לקטגוריה, אך עם זאת מדובר בתא נוסעים מאובזר (כבר מרמת הגימור הבסיסית), איכותי ושימושי עם מרווח טוב הן לנוסעים והן למטען. נוחות הנסיעה טובה גם היא ובידוד הרעשים טוב למדי ביחס לקטגוריה.
מרווח פנים, בידוד רעשים, אבזור.
יחידת ההנעה הבסיסית מרגישה יותר עצלה ממה שמספר הנייר.
ג'יפון תכליתי ופרקטי, ממובילי הקטגוריה.
סקודה ישראל משדרגת את האבזור של האוקטביה, הסופרב, הקארוק והקודיאק מבלי לשנות את המחירים
סקודה קארוק מקבל גרסת בנזין אוטומטית בסיסית ו-1.6 ליטר דיזל ב-135 ו-140 אלף ₪ וקודיאק מוזל בעד 23,000 ₪
הקארוק של סקודה רוצה נתח משוק הג'יפונים עם רשימת אבזור בטיחות מרשימה מאוד ואיכות פולקסווגנית צפויה. לקחנו אותו לסיבוב ראשון