סקודה קודיאק הוא קרוסאובר ה-7 מושבים הראשון של היצרן . הקודיאק מציע מרווח נדיב בעבור הנוסעים וגם תא מטען גדול, במיוחד בהשוואה לקורסאוברים המתחרים, אם כי עדיין לא מדובר במרווח שמציעים המינוואנים דוגמת הגרנד פיקאסו של סיטרואן. הקודיאק מציע אבזור רב ואיכויות גבוהות למדי ביחס למכוניות העממיות בסגמנט, יחד עם יחידות הנעה מתקדמות חזקות וחסכוניות. הקודיאק מוצע בישראל עם מנועי טורבו בנזין בנפח 1.4 ו2.0 ליטר בשידוך לתיבות הילוכים כפולות מצמד והנעה קדמית או כפולה, ומנוע 2.0 ליטר דיזל בשידוך לתיבת הילוכים כפולת מצמד גם כן והנעה קדמית או כפולה (בגרסה החזקה בלבד).
מרווח פנים, איכות חומרים, ביצועים.
אחריות קצרה, מחיר כניסה.
ביחס למתחרים הישירים ובשקלול כלל הרכיבים – הקודיאק בהחלט נמצא בראש.
סקודה ישראל משיקה מתיחת פנים לסופרב ומוסיפה רמות גימור ו"חבילת שינה" לקודיאק
סקודה ישראל משדרגת את האבזור של האוקטביה, הסופרב, הקארוק והקודיאק מבלי לשנות את המחירים
סקודה קארוק מקבל גרסת בנזין אוטומטית בסיסית ו-1.6 ליטר דיזל ב-135 ו-140 אלף ₪ וקודיאק מוזל בעד 23,000 ₪
"חכם לא נכנס לצרה שפיקח יוכל לצאת ממנה" - אלה המכוניות שמציעות הכי הרבה מערכות בטיחות אקטיביות עד 200,000 ₪
אייל יצא לפגוש את הסקודה קודיאק. שהתחיל עם ניסוי, נגמר בכאב ראש, ובאמצע היה רכב שיצר המון באזז
סקודה ישראל משיקה את הקודיאק, ג'יפון שבעה מושבים הראשון של היצרנית, עם מגוון רחב של גרסאות ואבזור עשיר מאוד - החל מ-175,000 ש"ח
הקורסאובר הגדול של סקודה יציע שבעה מושבים, תא מטען מרווח ומנועי בנזין ודיזל החל מ-1.4 ליטר טורבו 125 כ"ס ועד 190 כ"ס בדיזל החזק. בישראל באפריל-מאי של 2017