יונדאי טוסון החדש הוא יורש ראוי לקודמו (יונדאי ix35), וג'יפון מעולה בפני עצמו. הטוסון הוא ג'יפון נוח, פרקטי, מרווח, שקט ונעים לנסיעה ובעל עיצוב מוצלח למדי. עם זאת, הביצועים מעט מאכזבים וצריכת הדלק גבוהה. הטוסון משווק בישראל עם שני מנועי בנזין 1.6 ו 2.0 ליטר שמשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים, ההנעה היא קדמית או כפולה (במנוע 2.0 ליטר בלבד). בניגוד למתחרים, הטוסון אינו מציע מערכות בטיחות אקטיביות מלבד מובילאיי בהתקנה מקומית.
מוניטין אמינות, נוחות נסיעה, מרווח
ביצועים, צריכת דלק, מערכות בטיחות
ג'יפון מוצלח עם פשרה בתחום הביצועים וצריכת הדלק
: מפנק שקט נוח
המלצה -אופנה זה לא מילה גסה והרכב הזה הוא להיט שיא השיק. לא לדבר על הנסיעה שהיא מהנה שקטה ואיכותית
לחיוב - רכב שגורם לך להרגיש טוב ונותן נוכחות מרשימה
לשלילה - צריכת הדלק קצת בעיתית אבל סבבה לגמרי בשביל פוזה לפעמים שווה להשקיע עוד 200₪ בחודש
הגרסה "המחוזקת" של יונדאי טוסון במבחן
יונדאי משיקה את דגמי 2018 עם דור חדש ל-i30, טוסון טורבו, סונטה מחודשת ובקרוב גם איוניק חשמלית
עם מוניטין רב שנים וכינוי שהפך לשם נרדף לג'יפון קומפקטי - מגיע טוסון החדש למבחן דרכים. העיצוב מרשים, המחיר תחרותי – אבל הפעם ההתמודדות על המקום הראשון קשה מבעבר