הדור השני של יונדאי i20 מציע שיפור משמעותי לעומת קודמו כמעט בכל פרמטר אפשרי. מדובר במכונית גדולה יותר ולכן גם מרווחת יותר, עם תא מטען גדול יותר שמגיע כמעט לנפח של תא מטען ברכב משפחתי. איכות החומרים שופרה בצורה משמעותית וכך גם איכות הגימור וההרכבה. קל לראות שגם העיצוב קיבל כמה נגיעות משמעותיות וכעת הוא מודרני מבעבר. מתחת למכסה המנוע מסתתרים אותם מנועים שהיו גם בדור הקודם של יונדאי i20, אך גם הם שופרו וכעת הם מציעים צריכת דלק טובה מבעבר. אבל כאן נגמרים היתרונות ומתחילים החסרונות, כי המכונית עדיין מציגה ביצועים בינוניים למדי. גם רמת האבזור נמוכה משל המתחרות הישירות ותג המחיר אינו אטרקטיבי כבעבר. נוחות הנסיעה עדיין אינה ברמה של האירופאיות המקבילות וכך גם כל מה שקשור להיגוי והנאה מנהיגה. בסך הכל מדובר בסופר-מיני סבירה למדי, שאינה מציגה יתרון על מתחרותיה באף סעיף אבל גם אינה נכשלת באף סעיף מהותי. רכב סביר, לא יותר ולא פחות.
תא מטען גדול; בידוד רעשים;
ביצועים; רמת אבזור נמוכה;
טובה מבעבר, אבל עדיין בינונית למדי;
יונדאי חושפת גרסה מוגבהת וקרבית ל-i20 החדשה, שגם תקבל לראשונה את מנוע הטורבו-בנזין החדש של היצרנית.
יונדאי i20 החדשה מסתפקת בארבעה ופיאט פנדה קרוס מגרדת רק שלושה
ה-i20 החדשה היא כנראה המכונית החשובה ביותר של יונדאי השנה. ולמרות זאת, היא לא מצליחה לנער ממנה את הבינוניות. מבחן דרך ל-i20, דור שני.
גרסת ה"כאילו-שטח" של הסופר מיני החדשה של יונדאי נחשפת רגע לפני ההשקה בהודו. תציע ליין מנועים דומה והנעה קדמית בלבד
יונדאי i20 החדשה מגיעה לישראל. תוצע עם אותם המנועים של הדגם הקודם אך תציע רמת אבזור נמוכה יותר, צריכת דלק גבוהה יותר לצד מחיר יקר יותר.
יונדאי ממשיכה עם חשיפת ליין הדגמים המחודש שלה, הפעם אור הזרקורים נוחת על גרסת שלוש דלתות מעוצבת ל-i20 שתפנה לקהל אירופאי "אופנתי וצעיר"
הכירו את הדור הבא של יונדאי i20, שצפוי להגיע ארצה במחצית הראשונה של 2015. יהיה מאובזר יותר, מרווח יותר ואיכותי יותר, אבל ימשיך להשתמש באותם מנועים מיושנים.
יונדאי i20 נחשפת בתמונות רשמיות ראשונות, לקראת השקתה הרשמית ב-2015. תציע מרווח פנים משופר ותא נוסעים מאובזר מבעבר.
יונדאי חושפת שני איורים ראשונים של ה-i20 החדשה, שתושק באוקטובר הקרוב ותגיע ארצה בתחילת שנת 2015.