דאצ'יה סנדרו סטפווי היא המכונית הקטנה והזולה ביותר בהיצע הדגמים הנוכחי של דאצ'יה בישראל. מדובר למעשה בסופר-מיני מוגבההת המבוססת על פלטפורמה מקוצרת של הדאסטר וככזו מציעה מרווח גחון גבוה יחסית למקובל בקטגוריה. אבל אל תטעו, הקשר שלה לשטח נגמר במרווח הגחון ובפגושים הקרביים למראה. מלבד אלו, מדובר במכונית רגילה שאינה מיועדת לרדת לשום שטח שאינו שביל סלול היטב. מי שיבחר באותה יכולת שטח וירטואלית שמוצעת בארץ במחיר נגיש בהחלט יגלה שלשם כך הוא נדרש לוותר על לא מעט. תא הנוסעים של דאצ'יה סנדרו סטפווי מיושן למראה וסובל מהנדסת אנוש מבולבלת ומבולגנת, ככה זה כשמתבססים על מתגים ורכיבים ממחסן החלפים על מנת להוזיל עלויות. איכות ההרכבה אינה מרשימה כלל כבר שהמכונית חדשה ובידוד הרעשים לוקה בחסר. לזכותה של המכונית יש לציין את מנוע ה-900 סמ"ק טורבו-בנזין מבית רנו, שמציע צריכת דלק טובה לצד ביצועים סבירים לגמרי למרות נפחו הצנום.
עיצוב דמוי רכב שטח; נוחות נסיעה;
תא נוסעים לא איכותי; איכות נמוכה;
ותרו על הגובה המדומה וקנו סופר-מיני אמיתית ואיכותית יותר;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על דאצ'יה סנדרו סטפוויאחרי שהרגילו את עמישראל חזרה לתיבה הידנית במחיר מוזל, דאצ'יה מכניסה תיבה רובוטית אוטומטית להיצע שלה עם הסנדרו סטפווי. כרגע רק ברכישה אונליין במחיר של 77 אלף שקלים
מותג הרכב שחרט על דגלו מכוניות בסיסיות, יעילות ובמחירים ברי השגה מוסיף השנה להיצע שלוש גרסאות חדשות לדגמים שלו בישראל
חולמים על רנו קליאו ספורט אבל יקר לכם? דאצ'יה מציגה את הסנדרו RS, האלטרנטיבה הזולה לקליאו ספורט.
דאצ'יה תשדך לכמה מדגמיה תיבת הילוכים רובוטית, הסנדרו סטפווי יהיה אחד מהם. בנוסף מעדכנת דאצ'יה את היצע המנועים בדגמיה. השיווק יחל עוד השנה, עדיין לא ברור אם ומתי יגיע לישראל.
רנו חושפת טיזר ראשון לגרסת ספורט שעשויה להחיות את מכונית הספורט העממית