בשנת 2014 עבר במוו X3 מתיחת פנים ראשונה, במסגרתה קיבלה המכונית מספר עדכונים קוסמטיים. בין שלל העדכונים ניתן למצוא פנסים חדשים, פגושים חדשים וגם מערכת מולטימדיה חדשה. המטרה של השדרוגים הללו הושגה - ה-X3 נותר דומה עד מאוד לאחיו הגדול והיקר, ה-X5. הג'יפון הקומפקטי הזה של במוו מציע ממדים צנועים יותר משל אחיו הגדול, לצד תג מחיר התחלתי נגיש יותר (באופן יחסי, כן?). כצפוי מרכב בתג המחיר הזה נוחות הנסיעה טובה אבל התנהגות הכביש אינה מהנה ומהודקת כמו בדגמי הסדאן של היצרנית. רמת האבזור של במוו X3 גבוהה כבר בדגם הבסיס וגבוהה מאוד בדגם הבכיר. הביצועים נהדרים בגרסאות הבנזין והדיזל הבכירות (xDrive20d ו-xDrive28i) וסבירים פלוס בגרסת ה-xDrive20i. בסך הכל מדובר בג'יפון פרימיום איכותי למדי, אופציה נהדרת למי שרוצה לעבור מסדרה 3 או 5 לג'יפון ומוכן להתפשר על ממדים חיצוניים והתנהגות כביש;
איכות; נוחות; אבזור;
התנהגות כביש; מחיר;
דברים טובים קורים כשבמוו מנסה לעשות ג'יפון קומפקטי;
במוו X3 המעודכן לשנת 2014 מגיע ארצה, עם מנוע טורבו-דיזל חדש וחזק מבעבר. מחיר החל מ-317 אלף ש"ח.
רכב הפנאי הקומפקטי של במוו, ה-X3, מקבל מתיחת פנים לשנת 2014 הכוללת מספר עדכונים קוסמטיים ושדרוג קל להיצע המנועים.