רנו קפצ'ור הוא רכב פנאי קומפקטי המבוסס על מכלולי הקליאו החדשה. העיצוב דומה, היצע המנועים דומה וגם תא הנוסעים ממש ממש דומה. ההבדל הוא בעיקר בגובה, או ליתר דיוק בפוזת הכאילו-ג'יפ של הקפצ'ור, שזה בדיוק מה שרוב הלקוחות מחפשים. חוץ מזה יש לרנו קפצ'ור את רוב היתרונות של הקליאו החדשה - ממבחר המנועים המתקדם והחסכוני, דרך העיצוב החביב ועד לפתרונות האכסון החכמים. רק חבל שנוחות הנסיעה נפגעה והמחיר קצת יותר גבוה.
עיצוב מרנין; מנועי טורבו-בנזין חסכוניים;
נוחות נסיעה; מרווח פנים בינוני;
הנאה הקפצ'ור בעיננו? נאה מאוד...
:
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
: 3
המלצה -3
לחיוב - 3
לשלילה - 3
:
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
לגרסאות של רנו קפצ'ור מתווסף מנוע דיזל, הצעה ייחודית לו בסגמנט שכולו בנזין. מה נותן ומה מקריבים כדי לחסוך בדלק? שלחנו בעלים של אחד בגרסת הבנזין לבדוק את העניין
קרסו, יבואנית רנו לישראל מוסיפה אלטרנטיבת דיזל לג'יפון הקטן קפצ'ור. מנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר עם 90 כ"ס וחבילת אבזור במחיר 130 אלף שקלים
הקפצ'ור הוא המתחרה החדש מבית רנו באחד מהסגמנטים הכי לוהטים בישראל. אנחנו מהמרים שאתם עוד תראו הרבה ממנו על הכביש. מבחן דרך.
רכב הפנאי הקומפקטי רנו קפצ'ור נחשף לראשונה בישראל, לקראת תחילת שיווקו. מחירו יחל ב-110 אלף ש"ח לדגם הידני.
ארגון הבטיחות האירופאי EuroNCAP מפרסם תוצאות של סבב בדיקות נוסף הכולל את שברולט טרקס, רנו קפטור וניסאן NV200.
הקפטור של רנו יושק בחודש הבא בצרפת עם מבחר של שני מנועי בנזין, שני מנועי דיזל ואופציה לתיבת הילוכים אוטומטית.
הצצה ראשונה אל רנו קפטור, רכב הפנאי העירוני החדש של רנו המבוסס על הקליאו החדשה ויוצג במהלך 2013.