סוזוקי קרוסאובר הגיע לישראל בשנת 2013 כמחליפו של ה-SX4 הוותיק. בניגוד לעבר, הפעם ממותג הקרוסאובר כסוג של ג'יפון שממשיך את מסורת השטח הוותיקה של סוזוקי שהתחילה עוד בימי הסמוראי הוותיק וממשיכה עד היום עם דגמי הגרנד-ויטרה. אך אל תתנו למסורת הזאת להטעות אתכם, בדגם ההנעה הקדמית הסטנדרטי מדובר במכונית משפחתית יפאנית שגרתית למדי. תא הנוסעים מורכב רובו מפלסטיק קשיח ופשוט, רחוק מאוד מהפלסטיקים הרכים והנעימים שיש אצל המתחרות מגרמניה. רמת האבזור טובה בסך הכל אך אינה פורצת את גבולות הקטגוריה. גם שילוב המנוע-גיר שגרתי למדי וכולל את מנוע ה-1.6 ליטר בנזין הוותיק של סוזוקי לצד תיבת הילוכים אוטומטית (יש גם אופציה לידני). סוזוקי קרוסאובר מגיע ארצה גם בגרסת הנעה כפולה 4X4, שמספקת יכולת שטח בסיסית למדי למרות מערכת ההנעה הכפולה המתקדמת, בעיקר בשל מרווח גחון נמוך וצמיגים נמוכי חתך.
צריכת דלק טובה; מחיר אטרקטיבי;
ביצועים בינוניים; תא נוסעים לא מרשים;
לחובבי מכוניות יפניות.
: מפתיע לטובה, בכל פעם מחדש תת דגם:1.6 אוטומט GLX
המלצה -
לחיוב - מנוע,גיר,אבזור, מערכת שמע סטנדרטית מעולה, תא מטען.
לשלילה - פלסטיקה זולה אך מחוברת היטב.
: קניה חסרת תחרות בטווח המחיר תת דגם:1.6 אוטומט GLX
המלצה -רכשתי את הרכב אחרי קריאת המון חוו"ד (בעיקר באתר). הקניה נראית מוצלחת (עד כה 7000 ק"מ בחודשיים וחצי). מומלץ!
לחיוב - מרווח, שדה ראיה, אבזור, צריכת דלק,היגוי
לשלילה - גיר רציף דורש התרגלות ,מעט פלסטיקי
: משפחתית מוצלחת מאוד. חסכונית בדלק ובהוצאות האחזקה. תת דגם:1.6 אוטומט GLX
המלצה -נקנתה חדשה והוחלפה לאחר 3 שנים. אם דגמי הטורבו החדשים היו מגיעים עם מערכות בטיחות, הייתי קונה עוד אחת.
לחיוב - תנוחת נהיגה. אמינות. חיסכון בדלק (1/14).עלות טיפולים וביטוח. אביזרי נוחות (מזגן מפוצל, כניסה והנעה ללא מפתח). תא מטען מאוד שימושי עם רצפה כפולה.
לשלילה - גיר רציף שקצת דורש הסתגלות. הגה קל וחסר תחושה.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סוזוקי קרוסאוברמנוע,גיר,אבזור, מערכת שמע סטנדרטית מעולה, תא מטען.
פלסטיקה זולה אך מחוברת היטב.
רכשתי את הרכב אחרי קריאת המון חוו"ד (בעיקר באתר). הקניה נראית מוצלחת (עד כה 7000 ק"מ בחודשיים וחצי). מומלץ!
מרווח, שדה ראיה, אבזור, צריכת דלק,היגוי
גיר רציף דורש התרגלות ,מעט פלסטיקי
נקנתה חדשה והוחלפה לאחר 3 שנים. אם דגמי הטורבו החדשים היו מגיעים עם מערכות בטיחות, הייתי קונה עוד אחת.
תנוחת נהיגה. אמינות. חיסכון בדלק (1/14).עלות טיפולים וביטוח. אביזרי נוחות (מזגן מפוצל, כניסה והנעה ללא מפתח). תא מטען מאוד שימושי עם רצפה כפולה.
גיר רציף שקצת דורש הסתגלות. הגה קל וחסר תחושה.
פשטות, מוניטין ועלויות אחזקה נמוכות שווה סוזוקי קרוסאובר.
ביצועים טובים, התנהגות מפתיעה, תנוחת ישיבה גבוהה ושלטת, מרווח ושימושי, צריכת דלק נמוכה יחסית.
יש מקום לשיפור איכות היצור של הפלסטיקה בתא הנוסעים, נוחות נסיעה, רעש במאמץ.
סוזוקי קרוסאובר המחודש מגיע לישראל ומביא מנוע 1.4 טורבו חדש ורמת גימור גבוהה לחובבי הגיר הידני
חברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל מודיעה על קריאה לתיקון של דגמי הקרוסאובר משנות הייצור 2013-2016 בשל כשל אפשרי בפתיחת כריות האוויר במושבים
כבר לא צריך להוציא כמעט 200 אלף ש"ח בשביל לרכוש רכב חדש שאפשר לטייל איתו קצת בשטח. סובארו XV וסוזוקי קרוסאובר עושים את זה בהרבה פחות כסף, אבל מי מהם עושה את זה טוב יותר?
הקרוסאובר החדש של סוזוקי הולך על הגבול הדק שבין קרוסאובר למשפחתית האצ'בק. עם תג מחיר אטרקטיבי ורשימת אבזור נאה, האם הוא הרכב המשפחתי המושלם? מבחן דרך.
סוזוקי קרוסאובר, מרצדס CLA, פיג'ו 2008 וג'יפ צ'ירוקי זוכים לציון של חמישה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ה-EuroNCAP.
מחליפו של ה-SX4 הוותיק מגיע בימים אלו לישראל ויכונה סוזוקי קרוסאובר. ישווק בארץ עם אופציה למערכת הנעה כפולה ועם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. מחיר החל מ-110 אלף ש"ח.
סוזוקי חושפת את הדור השני של ה-SX4 – המשפחתית הקומפקטית שמקבלת נטייה ברורה יותר לכיוון רכבי הפנאי הקומפקטיים.
נחשפו תמונות ראשונות של סוזוקי S Cross, דגם הקונספט שמרמז על מחליפת ה-SX4.
טיזר ראשון לסוזוקי S-Cross קונספט, מחליפה ה-SX4 הנוכחית שתיחשף בתערוכת פריז הקרובה.