הטנדר סאנגיונג אקטיון ספורט חזר לישראל בסוף שנת 2013, לאחר שעבר (כמו רוב דגמי סאנגיונג) מתיחת פנים. מתחת למראה הטנדר מסתתרת שלדה של רכב פנאי, כולל קפיצי סליל לא שגרתיים. היתרון הוא נוחות נסיעה טובה יותר, החיסרון מגיע בדמות משקל מטען נמוך יחסית. רמת העבירות אינה גבוהה במיוחד במצב הסטנדרטי, בעיקר בשל מרווח הגחון הבינוני. המנוע מחוספס ותיבת ההילוכים האוטומטית אינה רהוטה במיוחד. ובכל זאת, סאנגיונג אקטיון ספורט הוא עדיין הטנדר דיזל-אוטומט-4X4 הזול ביותר בישראל. ואם תוסיפו לזה רמת אבזור נאה ותא נוסעים שמרגיש קצת כמו תא נוסעים של מכונית משפחתית, תקבלו חבילה שבהחלט יכולה להתאים לחלק מהלקוחות.
מחיר; נוחות בכביש;
ביצועי שטח; כושר העמסה;
טנדר בחצי כוח;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סאנגיונג אקטיון ספורטאיתמר יצא לבחון את הסאנגיונג אקטיון ספורטס המחודש, ונזכר בדוד שלו מאמריקה
סוף סוף לטנדר של סאנגיונג יש עיצוב נאה ומודרני. כמה חבל שמתחת לעיצוב מסתתר טנדר שלא כל כך מתאים לתנאי השוק הישראליים. מבחן דרך לאקטיון ספורט החדש.
סאנגיונג משיקה בישראל את הטנדר אקטיון ספורט החדש עם מנוע טורבו-דיזל בהספק של 155 כוחות סוס, מערכת הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית. מחיר: 205 אלף ש"ח.
מחליפו של האקטיון ספורט, הסאנגיונג SUT-1, הופך מקונספט לדגם סדרתי ויגיע בקרוב לייצור.
הכירו את מה שעומד להיות הטנדר הטוב ביותר בעולם. לפחות לפי ההצהרות של סאנגיונג.