סובארו אימפרזה חוזרת. זאת אומרת, היא מעולם לא הלכה, אבל עם הדור הנוכחי של האימפרזה נוטשת היבואנית הישראלית את השם B3 (שהודבק לדור הקודם) וחוזרת לשם אימפרזה, שאמור לתת לרכב קונוטציות חיוביות יותר. גם מנוע ה-1,500 סמ"ק שהודבק לדגם הקודם ננטש לטובת מנוע 1.6 ליטר סטנדרטי יותר, וטוב שכך. באותה ההזדמנות מקבלת האימפרזה גם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומערכת Start&Stop, שתורמים שניהם לחיסכון משמעותי בדלק לעומת הדגם היוצא. תא הנוסעים של סובארו אימפרזה מבוסס בכבודות על זה של דגמים יקרים יותר, כמו סובארו XV או פורסטר וזה מצוין. בסך הכל מדובר במכונית נעימה מאוד לשהייה, עם נוחות נסיעה טובה וצריכת דלק טובה. רק חבל שרמת האבזור לא מספיק גבוהה, העיצוב קצת מיושן והביצועים קצת עייפים.
נוחות נסיעה; תא נוסעים מרווח;
ביצועים חלשים; עיצוב מיושן;
כמו הסובארו DL של פעם - פשוטה אבל עושה את העבודה.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סובארו אימפרזה300 כוחות סוס ב-300 אלף ₪. סובארו משיקה בישראל את הדור החדש של אייקון הספורט המוטורי WRX STI.
תשכחו מהאימפרזה. ה-WRX זונחת את השם אימפרזה ומושקת כדגם עצמאי ומבטיחה להיות מהירה ונשלטת מקודמתה.
סובארו משיקה בישראל את האימפרזה החדשה שתהיה מרווחת, מעוצבת ובעיקר חסכונית מקודמתה - 17.2 קילומטרים לליטר לפי נתוני היצרן.
חברת יפנאוטו אחזקות מפרסמת את הדוחות הכספיים שלה לרבעון הראשון של 2013 וחושפת - סובארו אימפרזה החדשה תגיע בקרוב לישראל.
הדור הרביעי של האימפרזה נחשף אמש בתערוכת הרכב של ניו-יורק