עם פולקסווגן אמארוק מנסה היצרנית מגרמניה לנגוס מפלח שוק שעד היום נשלט על ידי יצרנים יפאניים כמו מיצובישי ואיסוזו. האמארוק הוא טנדר גדול ורחב, שמנסה למתג את עצמו כרכב איכותי ממתחריו. בהתאם, גם תג המחיר לא נמוך. יכולת השטח טובה בזכות מערכת הנעה כפולה חכמה ותכנון טוב של השלדה, במיוחד בגרסת ה-ROCK שכוללת גם מיגון גחון סטנדרטי. הביצועים טובים ורמת האבזור סבירה אבל נוחות הנסיעה, כצפוי מטנדרים, לא מאוד מרשימה ולעיתים אף חובטת יתר על המידה. פולקסווגן אמארוק מיועד ללקוחות שרוצים להישאר עם טנדר העבודה הקבוע שלהם, אבל גם רוצים רכב עם קצת יותר נוכחות על הכביש.
ביצועים; יכולת שטח;
נוחות נסיעה; מחיר;
פולקסווגן, אבל עדיין טנדר.
: לא רכב עבודה תת דגם:2.0 דיזל אוטומט 4X4
המלצה -אחרי שנתיים וחצי, כול חודשים הולך חלק חשמלי זה או אחר בעלות ממוצעת של 2500 ש"ח מכול הטנדרים שהיו לי, זה הראשון שהתחיל להתפרק ב 40000. ולפי היבואן האחריות לא תקפה פה!
לחיוב -
לשלילה -
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פולקסווגן אמארוקלאחר עיכוב של כשנה, מגיע הטנדר של פולקסווגן לישראל. האמארוק יושק בארץ עם מנוע 2 ליטר טווין-טורבו-דיזל בהספק של 180 כ"ס ובשידוך לתיבה אוטומטית. מחיר החל מ-264 אלף ש"ח.
צ'מפיון מוטורס תחשוף בתערוכת אוטומוטור את פולקסואגן אמארוק – הטנדר החדש של פולקסווגן שיגיע במהלך השנה לישראל.