ניסן NV200 הגיע לישראל בסוף שנת 2011 כמתחרה למסחריות קלות קטנות יותר כמו רנו קנגו או סיטרואן ברלינגו. מחירו אמנם דומה לזה של הטנדרונים הקטנים אולם לשימושים מסחריים הוא מציע הרבה יותר תמורה לכסף. נפח ההטענה גדול תודות לתקרה גבוהה ותכנון פשוט אך חכם, הדלתות האחוריות נפתחות לזווית רחבה ודלת הצד זזה על מסילה לטובת גישה קלה פנימה. יש גם אפשרות לגרסת נוסעים (7 נוסעים) עם שורת מושבים נוספת בהתקנה מקומית. רמת האבזור אינה גבוהה במיוחד אך מספקת כרכב עבודה. מנוע הדיזל מספק את הסחורה בתוך העיר אבל מעט מתקשה בכבישים הרריים.
נפח הטענה; עיצוב חיצוני;
אבזור בסיסי; מנוע דיזל חלש;
רכב משלוחים נהדר;
: מאוד מרוצה ממנו ב 5 השנים שהוא אצלי תת דגם:1.5 דיזל
המלצה - רכב אמין מאוד. מצוין. נוח לנסיעות ובעל מקום רב לטעינה גם עם 7 מושבים.
לחיוב -
לשלילה -
: עושה את העבודה. ניתן להוסיף עוד 2 מקומות (למבוגרים) בנוחות. תת דגם:1.5 דיזל
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
רכב אמין מאוד. מצוין. נוח לנסיעות ובעל מקום רב לטעינה גם עם 7 מושבים.
הגרסה החשמלית של ניסאן NV200 נחשפת בגרסת הייצור הסופית שלה, עם טווח נסיעה של כ-170 קילומטרים ומערכת הנעה חשמלית שהושאלה מהליף.
המסחרית החדשה הזו של שברולט נראית לכם מוכרת? שברולט מציגה את הסיטי אקספרס, מסחרית המבוססת על ה-NV200 של ניסאן.
ארגון הבטיחות האירופאי EuroNCAP מפרסם תוצאות של סבב בדיקות נוסף הכולל את שברולט טרקס, רנו קפטור וניסאן NV200.
ניסאן מתכננת לכבוש את שוק המוניות הלונדוניות בעזרת גרסה מיוחדת של הטנדרון NV200. יצליח להם?
המסחרית הקלה והחדשה של ניסאן לא מנסה להתיפייף ולהפוך למשפחתית. ניסאן NV200 באה לעבוד, לא לשחק.
קרסו מוטורס תחל בקרוב לשווק טנדרון נוסף – ניסאן NV200. יושק בתצורת נוסעים (קומבי) ומחירו יעמוד על כ-140 אלף ₪.