גרסת הסדאן של פורד פוקוס החדשה הגיעה ארצה בסוף שנת 2011 וכמו שני הדורות שקדמו לה, מיד זכתה להצלחה אדירה בקרב ציי הרכב. הפוקוס קנתה לעצמה שם של מכונית איכותית, מרווחת ונעימה לשימוש. הכל די נכון למעט עניין המרווח, שנפגע מאוד בדור הנוכחי. לדגם החדש של פורד פוקוס סדאן מנוע 1,600 סמ"ק חדש וגיר רובוטי חדש, שהחליף את הגיר המיושן של הדגמים הקודמים. בפועל שניהם רחוקים מלהרשים - המנוע חלש מידי והגיר מתבלבל וחובט. גרסת ה-2.0 ליטרים החזקה (אך היקרה) עדיפה מבחינת כוח המנוע, אך סובלת גם היא מהגיר המציק. לפחות איכות החומרים בתא הנוסעים טובה והתהנגות הכביש מהטובות בקטגוריה.
התהנגות כביש; איכות חומרים;
מרווח פנים מצומצם; גיר רובוטי;
האלטרנטיבות החדשות טובות ממנה.
: צפוף ולא אמין תת דגם:2.0 אוטומט Trend
המלצה -מאובזר יחסית אבל צפוף, לא נוח ולא אמין. דווקא הגיר לא עשה צרות.פקדים מאוד לא נוחים ומבולגנים
לחיוב - צריכת דלק, אבזור
לשלילה - נוחות, מרחב פנימי, אמינות
:
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
: 3
המלצה -3
לחיוב - 3
לשלילה - 3
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פורד פוקוס 4 דלתותמאובזר יחסית אבל צפוף, לא נוח ולא אמין. דווקא הגיר לא עשה צרות.פקדים מאוד לא נוחים ומבולגנים
צריכת דלק, אבזור
נוחות, מרחב פנימי, אמינות
נסיעה נעימה מאוד, שקטה, אחיזה מעולה, הגה כיפי, גיר רובוטי כפול מצמד נהדר, איבזור בחבילת הבסיס ממש טוב (בלוטוס, סטריאו סביר ומזגן מעולה). הערה: רכב ליסינג
צריכת דלק זהה לשאר רכבי הקטגוריה ללא שיפור למרות שזה דגם חדש. מרווח אחורי בינוני, יש המון כאלה על הכביש:)
דלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל מעבירה את ההיצע שלה התחדשות מקיפה. פוקוס 1.5, אדג', אקספלורר וגרסת הנעה קדמית לקוגה
פורד ישראל מאריכה את האחריות על תיבת ההילוכים כפולת המצמדים של הפוקוס והפיאסטה ל-5 שנים
מתיחת הפנים שתעבור ב-2015 פורד פוקוס מגיעה עכשיו גם לדגמי הסדאן. הצצה ראשונה אל הדגם שייחשף במלואו לקראת סוף החודש.
אספנו את שלוש המשפחתיות סדאן המובילות בשוק ציי הרכב למבחן השוואתי. מי מהן היא המכונית המשפחתית הטובה ביותר?