מתיחת הפנים שעברה אופל קורסה ב-2010 הותירה מכונית נאה ונעימה לעין, אבל טיפלה גם בנקודת תורפה עיקרית של הדגם הקודם - הספק המנוע. מנוע ה-1.4 שמשווק בישראל מפיק 100 כוחות סוס, לא הרבה, אבל מספיק כדי להזיז את הקורסה הזאת בקצב סביר. תיבת ההילוכים האוטומטית בעלת 4 ההילוכים הארוכים היא זאת שפוגעת בביצועים, ולכן אנו ממליצים דווקא על הגרסה הידנית (למרות שהיא טיפה פחות מאובזרת). מרווח הפנים טוב מלפנים, סביר מאחור ותא המטען גדול. נוחות הנסיעה מעט קשיחה אבל עדיין טובה. חבל ששתי רמות האבזור לא מרהיבות ולא כוללות למשל 4 חלונות חשמל.
עיצוב חיצוני; מרווח פנים;
חוסר באבזור; גיר אוטומטי;
מתחרה טובה בשוק הליסינג, קצת פחות בשוק הפרטי
: טוב תת דגם:1.4 Essentia
המלצה -יש לי בעיה אור דלוק גם מעווריר לו מפסיק
לחיוב -
לשלילה -
: חבל שלא הלכתי על הפיאסטה תת דגם:1.4 אוטומט Enjoy
המלצה --פלסטיקים זולים בקונסולה ובפתחי יציאת אוויר -מנוע רועש + רעשי רוח שנשמעים בצורה בולטת בחלל הנוסעים -איטית מאוד, תיבת הילוכים מסרסת -לא מאובזרת, אין USB, ח"ח אחוריים, על דיבורית מובנית אפשר לחלום.
לחיוב -
לשלילה -
יש לי בעיה אור דלוק גם מעווריר לו מפסיק
מהדורה מוגבלת של הקורסה OPC תציע 210 כוחות סוס וכיול מתלים שבוצע במיוחד על מסלול הנורבורגרינג
מתיחת הפנים האחרונה של הקורסה הגיעה בתזמון מושלם ליבואן החדש של אופל לישראל. רגע לפני פסח, לקחנו אותה לנסיעת מבחן כדי לבדוק מה השתנה.
פחות משנה אחרי מתיחת הפנים הקודמת, מציגה אופל מתיחת פנים נוספת לקורסה. בתפריט – שדרוגים קוסמטיים קלים.