פיאט דובלו ה"חדש" הוא כבר לא כל כך חדש. הדור השני של הדובלו הגיע אלינו ב-2011 ומיד התקבל באהדה, בעיקר בשל זכרונות טובים יחסית מהדור הראשון. אט אט הצטרפו אל ההיצע גרסאות נוספות והדובלו הפך לטנדרון הוורסטילי ביותר בישראל, עם מבחר גרסאות עצום - סגור, 7 מושבים, ארוך, ידני, רובוטי וגם שילוב של כל אלו יחד. מתחת למכסה המנוע מסתתר מבחר גדול יחסית של מנועים, בנזין ודיזל. המומלץ ביותר הוא מנוע ה-1.6 ליטר טורבו-דיזל, שהוא גם חסכוני וגם עוצמתי למדי. הגרסה האוטומטית של פיאט דובלו קצת פחות מומלצת, בעיקר בשל שימוש בגיר רובוטי חד מצמדי מיושן. בסך הכל, הדובלו הוא רכב עבודה ורסטילי וחביב למדי, שלמרות שאינו צעיר למדי עדיין מספק את הסחורה (ולא רק בקו החלוקה).
מנועי דיזל; מבחר גרסאות עצום;
תיבת הילוכים רובוטית; בידוד רעשים ונוחות נסיעה;
רכב מסחרי לעבודה, שמנסה לתת מענה גם כרכב נוסעים
סמל"ת מרחיבה את היצע דגמי הדובלו החדש בישראל עם גרסה אוטומטית-רובוטית, גרסת שבעה נוסעים וגרסת Maxi ארוכה.
אופל מציגה דור שלישי לטנדרון קומבו, המבוסס על פיאט דובלו. שיווקו יחל לקראת סוף השנה.