קיה ספורטאז' היה אחד ממחוללי ההצלחה הגדולים ביותר של המותג מאז החל שיווקו בשנת 2010. עם עיצוב חיצוני נאה למדי, תג מחיר אטרקטיבי ורמת אבזור נאותה הוא היווה חבילה חביבה שקרצה ללא מעט לקוחות והפך לרכב הנמכר מסוגו בישראל לתקופה לא קצרה. בתחילת שנת 2014 עבר מתיחת פנים קלה, שעדכנה את המפרט הטכני, את רמת האבזור ובעיקר את המחיר, כשהוסיפה גרסת בסיס מוזלת. חפשו את הדגם המחודש של קיה ספורטאז' במדריך הרכב שלנו.
עיצוב; תמורה למחיר;
התנהגות כביש; צריכת דלק;
למי שרוצה ג'יפון עם נוכחות.
: רכב שקט נוח ומפנק תת דגם:2.0 אוטומט EX
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
: רכב מהנה לנהיגה. הגה רך ומנוע שקט. מושב נוח במיוחד. תת דגם:2.0 אוטומט LX
המלצה -
לחיוב - הגה רך ונוח. מושבים נוחים מאוד.עד עכשיו (שש שנים ) אפס תקלות .2500 סל"ד ב130 קמ"ש. מנוע 2000.
לשלילה - לא מכונית מרוץ. גם אין צורך. אבל בהחלט נותנת עבודה כשצריך.
: רכב מהנה לנהיגה. הגה רך ומנוע שקט. מושב נוח במיוחד. תת דגם:2.0 אוטומט LX
המלצה -
לחיוב - הגה רך ונוח. מושבים נוחים מאוד.עד עכשיו (שש שנים ) אפס תקלות .2500 סל"ד ב130 קמ"ש. מנוע 2000.
לשלילה - לא מכונית מרוץ. גם אין צורך. אבל בהחלט נותנת עבודה כשצריך.
הגה רך ונוח. מושבים נוחים מאוד.עד עכשיו (שש שנים ) אפס תקלות .2500 סל"ד ב130 קמ"ש. מנוע 2000.
לא מכונית מרוץ. גם אין צורך. אבל בהחלט נותנת עבודה כשצריך.
הגה רך ונוח. מושבים נוחים מאוד.עד עכשיו (שש שנים ) אפס תקלות .2500 סל"ד ב130 קמ"ש. מנוע 2000.
לא מכונית מרוץ. גם אין צורך. אבל בהחלט נותנת עבודה כשצריך.
עסקה מעולה ותמורה טובה למחיר.
נוח מאוד. מושבים תומכים . מנוע שקט. הגה נוח מאוד רך ומדויק.הרכב יציב ושקט גם ב140 קמ"ש. צריכת דלק מפתיעה לטובה. ביחוד מחוץ לעיר. חנייה קלה בזכות ההגה המדהים שלו.
צריך להתרגל לבלם החניה שמופעל ע"י רגל שמאל. מתרגלים.
עסקה מעולה ותמורה טובה למחיר.
נוח מאוד. מושבים תומכים . מנוע שקט. הגה נוח מאוד רך ומדויק.הרכב יציב ושקט גם ב140 קמ"ש. צריכת דלק מפתיעה לטובה. ביחוד מחוץ לעיר. חנייה קלה בזכות ההגה המדהים שלו.
צריך להתרגל לבלם החניה שמופעל ע"י רגל שמאל. מתרגלים.