סדרת דגמי הפיקאסו של סיטרואן תמיד לקחה את השימושיות לאקסטרים וכך גם המקרה של סיטרואן C3 פיקאסו. מדובר במיניוואן קטן המבוסס על פלטפורמה של מכונית קטנה ומציע הרבה מרווח פנים תמורת מעט מאוד שטח חוץ. הוא מרווח מאוד, תא המטען שלו גדול והעיצוב החיצוני שלו נאה (בהשוואה למיניוואנים קטנים אחרים). אבל לצערנו סיטרואן C3 פיקאסו אינו משווק בישראל עם תיבת הילוכים אוטומטית רגילה אלא רק עם תיבות רובוטית, דבר המהווה מחסום בעבור רוכשים רבים. אלו שיסכימו להתרגל לתיבה הרובוטית יוכלו לבחור בגרסת דיזל חסכונית מאוד שאינה יקרה במיוחד.
מרווח פנים; עיצוב חיצוני;
תיבת הילוכים; נוחות נסיעה;
מפתיע, אבל מצאנו סיטרואן לא נוחה
: מצוין שווה לקנות תת דגם:1.6 דיזל אוטומט Comfort
המלצה -אחלה של אוטו לא היחתי מחליף טמורת 1000000 דולר
לחיוב - קומפקטי,מהיר,נוח,יפה
לשלילה - אין
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סיטרואן C3 פיקאסומתיחת פנים קלה לסיטרואן C3 פיקאסו. מקבל עיצוב חזית חדש ועדכונים קלים לעיצוב הפנים. אצלנו בתחילת 2013.
האם מיקרו-וואן הוא תחליף ראוי למשפחתית? אספנו שלושה ממובילי הקטגוריה אל מבחן דרך השוואתי.
לובינסקי מרחיבה את היצע הדגמים של ה-C3 פיקאסו עם שתי גרסאות טורבו-דיזל רובוטית חסכוניות במיוחד.
בסיטרואן כנראה לא חשבו עד הסוף על ההסבה של ה-C3 פיקאסו לשוק הבריטי והתוצאה – ריקול חמור בעקבות כשל משעשע במערכת הבלימה.