או! זה ג'יפ אמיתי! כשאמורים ג'יפ מתכוונים לרנגלר, והעיצוב שלו, שלא השתנה רבות במשך עשרות שנים, עדיין מזוהה מאוד עם המותג ומעלה לחלוחית בעיניהם של ג'יפאים מסוקסים. וככלי נאמן למסורת הוא לא מאכזב עם יכולות השטח מכל סוגיו, על אף שיחידת ההנעה מיושנת למדי. בדור הנוכחי אפילו תקבלו לא מעט אביזרי נוחות והתחושה בתא הנוסעים כבר איננה ספרטנית כבעבר. זהו עדיין לא רכב-פנאי במובן שאליו התרגלנו, אבל אם השטח בראש מעייניכם הוא מהאופציות הטובות ביותר – וגם לא יקר מדי.
שטח ; מוניטין
כביש ; צריכת דלק
ג'יפ כמו שג'יפ צריך להיות
: חזק נוח ואמין, כיף אמיתי!!! תת דגם:3.6 אוטומט Rubicon
המלצה -שיפור משמעותי באמינות ובאיכות .
לחיוב - שטח וכביש נוח ומהיר.
לשלילה - מושב אחורי.
ארגון ה-IIHS בחן שבעה ג'יפונים במבחן החפיפה הקטנה. רק שלושה קיבלו תוצאות מספקות
גרסת השטח הקשוחה של הרנגלר, הרוביקון, מגיעה לישראל ביבוא סדרתי. מחירה יעמוד על כ-290 אלף שקלים חדשים.